وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

الزام به سند رسمی چیست ؟ شاید بارها برای شما پیش آماده باشد تا اصطلاحی را تحت عنوان الزام به تنطیم رسمی را شنیده باشید. این مورد از مهم ترین موارد است که همواره به آن تاکیید شده است. در حقیقت این موضوع ارتباط مستقیم با اثبات مالکیت شما بر ملک یا مالی را دارد. پس بدیهی است که از اهمیت زیادی برخوردار باشد. این دسته از دعاوی معمولا توسط وکیل الزام به تنظیم سند رسمی دنبال می شود. چرا که پیگیری حقوقی این مورد به وسیله یک فرد عادی بسیار سخت خواهد بود.

ما در این مظلب قصد داریم در مورد وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اطلاعات مورد نظر را قرار دهیم و سپس به شما در پیدا کردن بهترین وکیل کمک کنیم.  با ما در این مطلب همراه باشید.

الزام به تنظیم سند رسمی چیست ؟

منظور از سند رسمی سندی است که در محضر خانه یا دفاتر رسمی کشور به ثبت رسیده باشد و هدف از آن نیز اعتبار بخشی به مالکیت فرد است. در حقیقت هرچند که سند عادی برای محاکم قضایی می تواند از اعتبار برخوردار باشد، اما سند رسمی هیچ شک و شبه ای باقی نمیزارد و مالکیت قطعی فرد را اثبات می کند. اما گاهی پس از انعقاد عقدی یا انتقال مالی به طور قهری یا قانون، فرد مقابل برای تنظیم سند رسمی مراجعه نمی کند. در این صورت است که شما به یک وکیل الزام به تنظیم سند رسمی نیاز خواهید داشت.

اگر به یک وکیل الزام به تنظیم سند رسمی نیاز دارید همین حالا از طریق این سایت با گروه حقوقی عدل و حق تماس بگیرید و وکیل مورد نظر خود را اتخاذ کنید. موسسه حقوقی عدل و حق با ارائه بهترین وکلا در انواع زمینه سند رسمی ، حقوقی ، ملکی ، مالیاتی و … آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

چرا باید از طریق وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اقدام کنیم ؟

به طبع اسنادی که  در دفاتر اسناد رسمی ثبت می شوند از اعتبار بیشتری نسبت به اسناد عادی  بر خوردارند . این به این معنی نیست که همه ی اسناد عادی فاقد اعتبارند و نمیتوانند مورد استناد قرار بگیرند ولی در جایی که یک سند رسمی موجودیت داشته باشد قطعا سند رسمی مورد برسی قرار میگیرد و اگر سند عادی و سند رسمی با یکدیگر در تضاد باشند سند رسمی مورد تایید دادگاه های قضایی قرار می گیرند .

به همین علت است که تنظیم سند رسمی اهمیت دارد و در صورت عدم اقدام فرد مقابل باید از طریق وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اقدام کرد. در حقیقت اگر سند رسکمی در درست شما نباشد مالکیت شما بر یک ملک کاملا متزلزل است. به همین علت اگر برای دریافت این سند مشکلی به وجود آمد باید از طریق یک متخصص به برطرف سازی آن اقدام نمود.

در حقیقت اسناد رسمی معتبر ترند و به هیچ صورت نمیتوان ان ها را انکار کرد و یا مورد تردید و قرار داد . اسناد رسمی فقط زمانی از اعتبار ساقط میشوند که جعلی باشند و جعلی بودن ان ها به دادگاه اثبات شود .وکیل الزام به تنظیم سند رسمی می تواند گنگ بودن این مسئله را برای شما کاهش دهد.

اهمیت وجود وکیل الزام به تنظیم سند رسمی 

ممکن است برای شما سوال شود که چرا دریافت سند رسمی اهمیت و آیا برای دریافت این سند به وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اقدام کرد ؟

از این جهت که شما نیاز به مدارک ثبت شده و رسمی برای مالکیت خود نیاز دارید که این موضوع فقط به وسیله تنظیم سند محضر خانه ای میسر می شود. اگر فرد مورد نظر شما برای دریافت و تنظیم این سند مقاومت کرد و به انجام آن اقدام ننمود ، شما برای اطمینان خاطر خود هم که شده باید سریع از طریق وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اقدام به انجام آن از طریق توافق یا قانون کنید.

همچنین شما به موجب سند رسمی مالک صد در صدی می شوید و به این معناست که شما بدون این سند نمی توانید مطابق میل خود در اموالتان تصرف داشته باشید. عدم تصرف در مال گاهی ضرر بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. به همین علت است که تنظیم سند رسمی باید در اولویت قرار داشته باشد.

از طرفی این سوال باقیست که چرا به تنهایی و بدون نیاز به وکیل نمی توان اقدام کرد ؟

پاسخ به این سوال مشخص است. هر کسی می تواند بدون وکیل اقدام به حل مشکلات حقوقی و قانون خود کند. اما در مورد موفقیت او هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت ودر صورت پیروزی هم احتمالا مدت بسیار طولانی به درازا خواهد کشید. از انجا که در تنطیم سند رسمی زمان اهمیت بسیار زیادی دارد ، بهتر است از طریق وکیل الزام به تنظیم سند رسمی اقدام کنید تا هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب خود برسید و مالک قطعی اموالتان شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، انجام مشاوره حقوقی و دریافت وکیل مد نظرتان به سایت عدل و حق مراجعه کنید. 

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

فعالیت های وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

شما با مراجعه به یک وکیل خوب در زمینه الزام به تنظیم سند رسمی از این خدمات برخوردار می شوید.

مشاوره حقوقی

اگر حتی خود قصد پیگیری پرونده حقوقی خود را به طور شخصی دارید ، نیاز به کسب طالاعات دقیق در مورد مشکل پیش آمده دارید ، این که برای طرح دعوا به کدام به دادگاه مراجعه کنید ، چگونه شکوائیه بنویسید ، چه مدارکی نیاز است ، مدت زمان آن چقدر طول می کشد و … . همه این موارد اطلاعاتی نیست که یک فرد عادی به طور عمومی بداند. به همین علت است که شما به یک وکیل الزام به تنظیم سند رسمی برای انجام مشاوره حقوقی نیاز دارید.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی ، پرونده شما را مورد مطالعه قرار میدهد ، شرایط آن را برسی می کند و حتی حکم احتمالی دادگاه را نیز برای شما ذکر می کند. اگر پرونده شما از پیچیدگی خاص و قانونی برخوردار باشد در همین جلسات متوجه آن می شوید و میتوانید با اتخاذ وکیل ، مطمن تر قدم بردارید. اگر به دنبال انجام مشاوره حقوقی تنظیم به سند رسمی هستید به سایت عدل و حق مراجعه کنید.

توافق با طرف مقابل 

یکی از بهترین و سریع ترین راه های حل مشکل ، بدون تنش روانی و بدون نیاز به مراجعه به قانون توافق است. اگر بتوانید فرد را الزام کنید که بدون مراجعه به قانون به تنظیم سند رسمی اقدام کند در این صورت مشکل به راحتی حل می شود. ولی شاید به طول معمول دو فرد عادی نتوانند مشکلات میان خود را به راحتی حل کنند و نیاز به میانجی گری شخص ثالثی باشد. در این صورت وکیل الزام به تنظیم سند رسمی بهترین گزینه است.

البته وکیل الزام به تنظیم سند رسمی صرفا به توافق نمی پردازد و در کنار آن از طریق قانون نیز موضوع را پیگیری می کند. اما در وهله اول و در مراحل نخست سعی می کند به مذاکره و توافق با طرف مقابل می کند و تلاش می کند که اورا قانع برای تنظیم سند رسمی کند.

طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی 

پس از اقدام به صلح و توافق اگر طرف مقابل باز از انجام تعهدات خودش امتناع ورزید در این صورت است که پیگیری قانونی اجباری می شود. الزام به تنظیم سند رسمی یکی از مواردی است که در قانون پیش بینی شده است و می توان برای آن طرح دعوا کرد و فرد را اجبار به انجام این کار کرد. وکیل الزام به تنظیم سند رسمی به نمایندگی از شما سریع ترین راه را برای به نتیجه رسیدن پرونده انتخاب می کند و در آن طرح دعوا می کند.

در تمامی روند اعاده حق ، وکیل شما مدارک مورد نظر را جمع آوری می کند و به واسطه آن ها اظهارات منطقی و محکمه پسندی را بیان می کند. در نهایت حکم مطلوب شما را دریافت می کند و سند رسمی املاک شما را دریافت می کند. شما می توانید برای انجام مشاوره حقوقی و اتخاذ وکیل الزام به تنظیم سند رسمی از طریق سایت عدل و حق اقدام کنید.

طرح دعوای خلع ید

یکی از دعاوی که وکیل الزام به تنظیم سند رسمی می تواند در ادامه آن را پیگیری کند ، دعوای خلع ید است. خلع ید را می توان به این صورت تعریف کرد که فرد غاصب را از ادامه تصرف عدوانی منع کنیم . یعنی مالی که به شما تعلق دارد را از تصرف غاصب خارج کنیم به مالک اصلی آن اعطا کنیم. این دعاوی یکی از مهم ترین و حساس ترین دعاوی است که در دادگاه ها مطرح می شود. به همین علت است که پیگیری آن توسط یک فرد متخصص اجباری می شود.

شما در این زمینه می توانید از یک وکیل خلع ید نیز کمک بگیرید.

در این گونه دعاوی وکیل الزام به تنظیم سند رسمی به نمایندگی از شما طرح دادخواست خلع ید علیه غاصب می کند ، مدارک معتبری را به دادگاه ارائه می کند و تصرف عدوانی فرد مقابل را اثبات می کند. در ادامه حکم مورد نظر را دریافت کرده  و مال شما را به شما باز می گرداند. اگر می خواهید تا پرونده شما به بهترین نحو ممکن به نتیجه برسید وجود یک وکیل و فرد متخصص نیاز است که از طریق سایت عدل و حق امکان دسترسی به آن میسر می باشد.

وکیل الزام به تنطیم سند رسمی

بهترین وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در تهران 

در این مقاله به تفصیل توضیح دادیم که چرا حضور فرد متخصص و در پرونده های مربوط به الزام به تنظیم سند رسمی لازم می باشد. از همین رو شاید هم اکنون به دنبال یک وکیل الزام به تنظیم سند رسمی خوب در تهران باشید. اگر چنین است به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا در جای درستی قرار دارید. تیم حقوقی و مجرب عدل و حق با سال های تجربه موفق و ممتاز در این زمینه آماده کمک و حل مشکلات حقوقی شما می باشد.

کافیست با ما تماس بگیرید و با استفاده از تیم حقوق مجرب عدل و حق  اقدام به حل مشکلات حقوقی خود به بهترین نحو ممکن کنید.

 

4.7/5 - (310 امتیاز)

چرا نیاز به وکیل الزام به تنظیم سند رسمی هست؟

وکیل به دلیل تجربیات خود می تواند در این شرایط کمک کننده حال افراد باشد. و پروسه را برتر پیش برد.

خلع ید چه ارتباطی با الزام به تنظیم سند دارد؟

دعاوی خلع ید یکی از اموری است که در باب اموال غیر منقولی مانند ملک ، خانه و زمین مطرح شده و الزام به تنظیم سند رسمی را تشدید میکند . قاعده ی در حقوق مطرح است که خلع ید نیز با توجه به ان مطرح میشود . این قاعده چنین میگوید که تصرف نشانی از تملک است . مگر ان که سندی معتبر که بشود به ان استناد کرد خلاف ان را اثبات کند .

اسناد رسمی چه اسنادی هستند؟

" اسنادی که در اداره ی ثبت اسناد و املاک و یا دفاتر اسناد رسمی یا در نزد سایر مامورین رسمی در حدود صلاحیت ان ها بر طبق مقررات قانونی تنظیم شده باشند رسمی است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *