وکیل ملکی در شرق تهران

وکیل ملکی در شرق تهران

بدون شک یکی از حساس ترین و مهم ترین حوزه هایی که هم اکنون در حقوق وجود دارد حوزه پرونده های ملکی می باشد که به علت احتمال خسارات مالی که برای ما به همراه دارد نمی توان سر آن ها ریسک انجام داد. از این روست که هر کسی که به علتی درگیر این پرونده ها می باشد باید از فرد حرفه ای متخصص در این زمینه کمک بگیرد که از این رو بدون شک شما به یک وکیل ملکی در شرق تهران نیاز دارید.

اگر از ساکنین شرق تهران می باشید و به دنبال وکیل ملکی در شرق تهران می گردید ما در این زمینه می توانیم به شما کمک کنیم پس با ما همراه باشید. موسسه حقوقی عدل و حق به عنوان یکی از بهترین موسسه ها برای پرونده های ملکی در شرق تهران می باشد پس با ما تماس بگیرید.

منظور از وکیل ملکی چیست ؟

وکیل ملکی وکیل پایه یک دادگستری می باشد که با طی کردن روند مورد نیاز اجازه به دست گرفتن انواع پرونده ها را در دادگستری دارد. با این وجود تخصص خود را در پرونده های ملکی قرار داده است و با تجربه و علم تخصصی که در این زمینه به دست اورده است می تواند به عنوان وکیل ملکی در پرونده های این حوزه بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد و از این روست که انتخاب این وکیل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید به آن توجه شود.

آیا وکیل ملکی می تواند به پرونده های دیگر نیز بپردازد ؟

بله ! هیچ محدودیتی وجود ندارد که وکیل ملکی در شرق تهران نتواند به پرونده های دیگر بپردازد. با این وجود از آنجایی که حوزه تخصصی کار این افراد ملک و املاک می باشد ترجیح می دهند که تنها در این حوزه فعالیت کنند و پرونده های این مورد را قبول کنند. البته نباید فراموش کرد که این حوزه خود نیز بسیار گسترده می باشد که در ادامه ما بیشتر به این مورد می پردازیم.

وکیل ملکی در شرق تهران

وکیل ملکی در شرق تهران در چه حوزه ای فعالیت می کند ؟

وکیل ملکی حوزه کاری مختلفی می تواند داشته باشد اما برخی از پرونده ها در این موضوعات می باشند که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. در ادامه هر کدام از این موارد با تفکیک بیان می کنیم.

حوزه حقوقی

اولین دادگاهی که معمولا برای حل مشکلات ملکی به آن مراجعه می شود دادگاه حقوقی است. در این دادگاه معمولا موضوع جلوگیری از تضییع حق مالی می باشد و مواردی همچون خسارات یا … مطالبه می شود. از مهم ترین پرونده هایی که در این حوزه مطرح می شود و وکیل ملکی در شرق تهران به آن می تواند رسیدگی کند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. تخلیه ید
  2. خلع ید
  3. رفع تصرف عدوانی
  4. مزاحمت و ممانعت از استفاده از حق
  5. مطالبه اجاره
  6. الزام به تنظیم سند رسمی
  7. دعاوی مربوط به اثبات مالکیت و ..

حوزه کیفری

بدون شک اهمیت پرونده های کیفری برای همه آشکار می باشد و کمتر کسی از اهمیت آن اگاه نیست. این پرونده ها جنبه کیفری دارند و با جرایم قانونی در ارتباط می باشند که از این رو پیگیری آن باید به دست بهترین وکیل ملکی در شرق تهران انجام بگیرد. از مهم ترین پرونده های این حوزه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. انتقال مال غیر
  2. کلاهبرداری ملکی
  3. جعل سند ملکی
  4. و…

همانطور که مشاهده می کنید این موارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و از این رو باید با دقت نسبت به آن ها اقدام کرد.

حوزه ثبتی

از دیگر حوزه هایی که شاید تصور شود چندان مهم نیست اما در عین حال از حساسیت های بالایی برخوردار می باشد مربوط به مشکلات ثبتی املاک می باشد یعنی موارد که در دریافت سند املاک و … دخیل می باشد. این پرونده ها هر کدام از چم و خم های زیادی برخوردار می باشد که بدون شک هر کسی نمی تواند در این حوزه ورود کند و از این رو باید کار را به دست وکیل ملکی در شرق تهران بدهید تا به بهترین شکل ممکن به نتیجه مطلوب برسید.

وکیل ملکی در شرق تهران

چرا به وکیل ملکی در شرق تهران نیاز داریم ؟

تا کنون با مشکلات ملکی رو به رو شده اید ؟ در این صورت بدیهی است که با توجه به قیمت املاک در بازار امروزی امکان خسارت بسیار زیادی نسبت به شما وجود دارد. در حالی که ممکن است بزرگترین خسارات مالی به شما وارد شود بدیهی است که اقدام بدون یک فرد متخصص در این زمینه کاملا اشتباه می باشد.

باید در نظر بگیرید که شما به عنوان یک فرد عادی نمی توانید تجربه ای که وکیل ملکی در شرق تهران در سال ها تجربه به دست آورده است را به دست آورید و از این رو شما به این وکیل نیاز دارید.

ویژگی بهترین وکیل ملکی در شرق تهران

شما با در نظر گرفتن چند ویژگی می توانید بهترین وکیل ملکی در شرق تهران را به سادگی پیدا کنید. این ویژگی ها به این شرح می باشد :

  1. تجربه : مهم ترین نکته ای که یک وکیل خوب را از دیگران متمایز می کند بدون شک تجربه می باشد که باعث می شود شیوه کار او شما را به نتیجه مطلوب هرچه نزدیک تر کند.
  2. تخصص در موضوعات ملکی : یک وکیل ملکی به طور دقیق تخصص خود را در این زمینه به دست آورده است و هرچند علم اجمالی در زمینه های دیگر نیز دارد اما تخصص او تنها موضوعات ملکی می باشد.
  3. پرونده های مشابه شما : اگر موضوع بسیار مهم و حساسی دارد بسیار اهمیت دارد که وکیل ملکی در شرق تهران حتما در موضوع مشابه شما تجربه ای مشابه داشته باشد که امکان پیروزی را بسیار بالا تر ببرد.
  4. حسن شهرت : در آخر حسن شهرت یک وکیل خوب را در انتخاب کردن وکیل مناسب خود فراموش نکنید.

ما در ادامه بهترین وکیل با این ویژگی ها را به شما معرفی می کنیم.

آیا برای ورود به پرونده های ملکی لزوما به وکیل ملکی نیاز داریم ؟

در هیچ کجا ننوشته است که شما بدون وکیل ملکی نمی توانید به یک پرونده ورود کنید ! اما این یک قانون نانوشته است که شما بدون وکیل خود احتمالا در دادگاه به حکم مورد نظر خود دست پیدا نمی کنید. از این رو اگر نتیجه پرونده شما برایتان مهم است و در زندگی تان تاثیر می گذارد تا حدودی ایجاب می کند که بدون راهنمایی های یک فرد متخصص یا یک وکیل ملکی در شرق تهران در این زمینه ورود نکنید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم دست کم در شرق تهران با یک وکیل خوب مشاوره انجام دهید و تا حدودی اطلاعات مورد نظر خود را به دست اورید.

آیا با وکیل ملکی در شرق تهران نتیجه تضمینی است ؟

هیچ کجا نمی تواند نتیجه یک پرونده حقوقی را تضمین کند. این موضوع کاملا بسته به شرایط پرونده و روند آن در دادگاه دارد که از این رو نمی توان آن را تضمین کرد. با این وجود شما می توانید مطمئن باشید که با پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در شرق تهران به بهترین نتیجه ممکن نیز دست پیدا می کنید.

وکیل ملکی در شرق تهران

هزینه وکیل ملکی در شرق تهران

باید بدانید که هزینه وکیل ملکی در شرق تهران پس از مطالعه پرونده مشخص می شود و از موارد زیادی تاثیر می گیرد که مهم ترین آن به این شرح می باشد :

  1. سختی پرونده
  2. ارزش پرونده
  3. حوزه پرونده
  4. مدت زمان مورد نیاز برای پیگیری پرونده

از این رو ابتدا باید پرونده مطالعه شود. با این وجود باید در نظر داشته باشید که می توانید تمامی هزینه های مربوط به وکیل را پس از پیروزی در پرونده دریافت کنید که از این رو پیشنهاد می کنیم بدون در نظر گرفتن هزینه ها بهترین وکیل ملکی در شرق تهران را پیدا کنید.

موسسه حقوقی عدل حق و بهترین وکیل ملکی در شرق تهران

ما در این مطلب سعی کردیم تا در خصوص بهترین وکیل ملکی در شرق تهران اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. هم اکنون اگر به عنوان یکی از ساکنین شرق تهران بر اساس این صفحه به دنبال یک وکیل خوب می گردید ما می توانیم موسسه حقوقی عدل و حق را به شما معرفی کنیم که بدون شک از برترین و برجسته ترین ها در این زمینه می باشد و می تواند شما را به حکم دلخواه برساند.

با ما تماس بگیرید.

4.4/5 - (10 امتیاز)

چگونه بهترین وکیل ملکی در شرق تهران را پیدا کنیم ؟

به کمک این صفحه می توانید بهترین وکیل ملکی در شرق تهران را به سادگی پیدا کنید.

هزینه وکیل ملکی در شرق تهران چقدر می باشد ؟

این هزینه بر اساس هر پرونده متفاوت می باشد و نمی توان در خصوص آن اظهار نظر دقیق کرد.

چگونه به مشاوره ملکی بپردازیم ؟

این صفحه این امکان را به سادگی برای شما میسر کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *