وکیل خانواده

وکیل خانواده در تهران

یکی از مسائلی که در جامعه ما به وفور می توان آن را می توان یافت وقوع اختلافات خانوادگی است، به خصوص در میان زوج های جوان که با کمک وکیل خانواده و مراجعه به محاکم دادگستری تلاش می شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.

نهاد خانواده به عنوان مهم ترین نهاد هر جامعه ای گاهی با مشکلاتی رو به رو می شود که فقط از طریق قانون قابل حل است. این مورد چندان حائز اهمیت است که  دادگاهی تحت عنوان دادگاه خانواده در صلاحیت دادرسی به آن قرار میگیرد.پس بدیهی است که مشکلات حقوقی و قانونی این نهاد نیز باید از طریق فرد متخصص یعنی وکیل خانواده حل شود. اگر به دنبال وکیل دعاوی خانوادگی در تهران می گردید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

امروزه رایج ترین پرونده هایی که در دادگاه خانواده مورد برسی قرار میگیرد مربوط به طلاق  است. اما دعاوی بسیار زیادی هستند که در صلاحیت دادگاه های خانواده قرار می گیرند. این پرونده ها می توانند بسیار سخت و پیچیده باشند و به راحتی قابل حل نباشند اما از طریق وکیل خانواده به راحتی می تواند مورد پیگیری قرار بگیرد.

چه پرونده هایی در حوزه فعالیت وکیل خانواده می باشد؟ 

به طور کلی هر پرونده ای در صلاحیت دادرسی دادگاه خانواده باشد ، می تواند حوزه فعالیت وکیل خانواده باشد که به موجب قانونی حمایت از خانواده شامل این موارد می باشد :

  • نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن
  • نکاح دایم، موقت و اذن در نکاح
  • شروط ضمن عقد نکاح
  • ازدواج مجدد
  • جهیزیه
  • مهریه
  • نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت
  • تمکین و نشوز
  • طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن
  • حضانت و ملاقات طفل
  • نسب
  • رشد، حجر و رفع آن
  • ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین
  • نفقه اقارب
  • امور راجع به غایب مفقودالاثر
  • سرپرستی کودکان بی سرپرست
  • اهدای جنین
  • تغییر جنسیت

اگر در هر کدام از موارد فوق دچار مشکل شده اید می توانید آن را از طریق وکیل خانواده و در سریع ترین زمان به نتیجه برسانید.

وکیل خانواده

وکیل خانواده در چه اموری می تواند کمک کند ؟

مشاوره حقوقی خانواده 

تا کنون گذر شما به دادگاه های حقوقی و مراجع قضایی افتاده است ؟ اگر افتاده است به قطع از پیچیدگی مراحل و شرایط آن اطلاع دارید. در حقیقت هر پرونده ای ایین دادرسی مربوط به خود را دارد و هر مرجع قضایی روند مخصوص به خود را دارد. پرونده ها و دعاوی خانواده نیز از این موضوع جدا نیستند و پیش از پیگیری هر پرونده باید در مورد آن و شرایط آن از دیدگاه قانون اطلاعات کسب کرد. برای کسب این اطلاعات باید به فرد متخصص یعنی وکیل خانواده مراجعه کرد.

وکیل دعاوی خانواده پرونده و مشکلات شما را از نظر قانونی برسی می کند و راه پیگیری آن را به شما نشان می دهد. کافیست برای انجام مشاوره حقوقی خانواده به سایت عدل و حق مراجعه کنید.

تنظیم شکوائیه

ممکن است برای اعاده حقی یا پیگیری یک مشکل نیاز به تنظیم شکوائیه باشد. اما متن دادخواست یا شکایت نامه از نحوه نگارش مربوط به خود برخوردار است و همچنین باید شرایط مشخصی در آن ذکر شده باشد. یک فرد عادی از این اطلاعات با خبر نیست. همچنین متن شکایت هر مشکل با مشکل دیگر متفاوت است پس بدیهی است که این متن باید توسط یک فرد متخصص تنظیم شود که در این مورد وکیل خانواده است.

پیگیری پرونده خانواده 

وکیل مد نظر شما در صورت نیاز و درخواست شما اقدام به پیگیری پرونده حقوقی شما می کند و به نمایندگی از شما از حقوق شما دفاع  می کند. قطعا دفاعیات و اظهاراتی که یک وکیل با تجربه و با سابقه می کند با اعمالی که شما انجام می دهید بسیار متفاوت خواهد بود. به همین علت حضور یک وکیل خانواده می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

دفاع در دادگاه تجدید نظر

اگر حکم اول دادگاه مطلوب شما نبود ، فرصت دیگری در اختیارتان است و آن هم اعتراض به حکم و تشکیل دادگاه تجدید نظر است. اما اگر می خواهید در دادگاه تجدید نظر حکم عوض شود باید با مدارک و مستندات محکم تر و با دفعیات محکمه پسند به دفاع از حقوق خود بپردازید که در این صورت شما به یک وکیل خانواده نیاز دارید.

راهنمایی در موضوعات خانوادگی 

مراجعه به وکیل فقط نباید مختص زمانی باشد که شما به مشکل برخورده اید. بهتر است شما پیش از هر اقدامی که می تواند عواقب حقوقی یا قانونی داشته باشد با یک وکیل مشورت کنید تا از بروز مشکلات و مسائل قانونی جلوگیری کنید. شما در صورتی که می خواهید هر اقدام قانونی در زمینه خانواده انجام دهید بهتر از قبل با یک وکیل هماهنگ باشید و تا حد ممکن از بروز مشکل جلوگیری کنید.

وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده چه ویژگی هایی دارد ؟

تخصص در زمینه خانواده 

طبق قوانین ما یک وکیل پایه یک دادگستری در تمامی زمینه ها می تواند فعالیت کند. اما وکیلی میتواند از کار شما گره بگشاید که در زمینه پرونده شما اطلاعات و تجربه کافی داشته . به همین علت است که شما برای مشکلات خانوادگی خود به وکیل خانواده نیاز دارید. وکیل دعاوی خانواده در همه زمینه های حقوقی و قانونی اطلاعات دارد ولی به طور تخصصی به پرونده های خانوادگی می پردازد.

تجربه و سابقه ممتاز و طولانی 

امروزه به تنهایی و با توسل به قانون نمی تواند در دادگاه ها پیروز شد بلکه پرونده ای پیروز می شود که وکیل با تجربه تر و حاذق تری داشته باشد. بدیهی است که وکیل خانواده با تجربه از روند پیچیده دادگاه بهتر اگاهی دارد و بهتر می تواند مشکل شما را حل کند. این را به خاطر داشته باشید هر چه پرونده شما حساس تر باشد به وکیل با تجربه تری نیاز خواهید داشت.

پیگیری پرونده در سریع ترین زمان 

برای پیگیری یک پرونده ی حقوقی راه های مختلفی وجود دارد و این همان علتی است که شما به یک وکیل دعاوی خانوادگی نیاز دارید. اما باید توجه داشته باشید که برای بازگشت هر چه سریع تر آرامش به زندگی شما به وکیلی نیاز است که مشکل شما را در سریه ترین زمان ممکن حل کند. وکیل خانواده خوب ، کوتاه ترین راه را انتخاب می کند و مشکلات شما را در سریع ترین زمان حل می کند.

پیگیری مداوم پرونده

شرط موفقیت یک پرونده این است که به طور مداوم توسط وکیل شما مورد پیگیری قرار بگیرد. اگر چنین شود که پرونده شما در سریع ترین زمان به نتیجه می رسد و در غیر این صورت ممکن است شکست بخورد. وکیل خانواده شما باید نسبت به پرونده دلسوز باشد و مدام آن را مورد پیگیری قرار دهد.

اگر به دنبال چنین وکیلی برای دعاوی خانوادگی خود می گردید در جای درستی قرار دارید. شما می توانید از طریق سایت عدل و حل به شماره وکیل خانواده خوب در تهران دسترسی داشته باشید و به حل مشکلات خود بپردازید.

اهمیت وکیل خانواده

ممکن است برای شما سوال شود که چرا حضور وکیل خانواده احتیاج است. برای اینکه شما به عنوان یک صاحب حق می خواهید به اعاده تمامی حقوق خود بپردازید و بهترین نتیجه را از طریق قانون دریافت کنید. شاید پرونده های خانواده را بتوان به تنهایی و بدون فرد متخصص مورد پیگیری قرار داد اما در صورتی می توان موفق بود و بدون شکست به تمامی حق ها رسید که از طریق یک وکیل خانواده به مراجع قضایی ورود کرد.

اگر به دنبال شماره بهترین وکیل خانواده در تهران می گردید کافیست به سایت عدل و حق مراجعه کنید و به حل پرونده ی خانوادگی خود به بهترین نحو ممکن بپردازید.

 

 

حضور وکیل خانواده در پرونده طلاق چه مزایایی دارد ؟

وکیل خانواده و طلاق می تواند در سریع ترین زمان علاوه بر اعاده حق شما ، حکم طلاق را حتی به صورت غیابی دریافت کند.

هزینه وکیل خانواده چقدر است ؟

تعیین هزینه پرونده شما تقریبا متکی به درجه سختی و حساسیت پرونده دارد و بر اساس آن تعیین می شود ؟

چگونه میتوانم با بهترین وکیل خانواده ارتباط برقرار کنم ؟

کافیست به سایت عدل و حق مراجعه کنید و از طریق وکیل خانواده به حل مشکلات حقوقی خود بپردازید.

2 دیدگاه

  • سلام.همسرم مهر و محبیتی ب من نداره .یک پسر ۱ساله و نیم دارم.میخوایم توافقی جدا شم.قصد مهریه ۵۰۰ سکه ایی گرفتن ندارم.تکلیف و وضعیت نگهداری و دیدن پسرم چی میشه؟ممنون میشم پاسخ بدین

  • سلام
    مردی ۵۴ ساله هستم همسرم ۴۵ سال دارند . دو فرزند پسری ۲۷ ساله و دختری ۲۰ ساله داریم
    همسرم بیش از ۴ ماه است که به منزل مادر خود رفته و اصلا اجازه نزدیک شدن و حرف زدن را بمن نمیده و تقاضای طلاق داره ، البته اقدام قضایی نکرده ولی بهیچ عنوان حاضر به پذیرش و ادامه زندگی با من نیست . فرزندانم هم هر دو حق رو به مادرشان میدهند و جدایی رو راه حل میدانند . ولی من موافق نیستم و همسرم رو بسیار زیاد دوست دارم . نمیخواهم جدا بشیم .
    سوال من از شما اینه …
    آیا همسرم میتونه از دادگاه رای طلاق بگیره ؟ با در نظر گرفتن همراهی فرزندان با مادرشان ، دادگاه ممکنه رای طلاق صادر کنه ؟ در صورتی که من عاشقانه همسرم رو دوست دارم و اصلا راضی به طلاق نیستم … در ضمن بنده هیچکدام از ۱۲ مورد ذکر شده ضمن عقد را ندارم … همسرم فقط میگه از تو بدم امده و دیگر تحمل ادامه زندگی را ندارم …
    لطفا راهنماییم کنید … التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *