وکیل فرار از دین مهریه

وکیل فرار از دین مهریه

مهریه در حقوق و نظامی حقوقی ما یکی از بدیهی ترین حقوق زن می باشد که به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی از او سلب نمی گردد مگر آنکه خود از حق خود بگذرد. با توجه به این قوانین است که برخی راه های دیگری را برای پرداخت مهریه به زن در نظر می گیرند و دست به اقدامات دیگری می زنند که فرار از دین یکی از آن ها می باشد. در این زمان است که یک وکیل فرار از دین مهریه لازم است تا به خوبی جلوی این کار و تضییع حقوق شما را بگیرد. 

ما در این مطلی قصد داریم تا به طور کامل به وکیل فرار از دین مهریه بپردازیم و در آخر به شما در پیدا کردن یک متخصص در این زمینه کمک کنیم. با ما در این مطلب همراه باشید و به کسب اطلاعات مورد نظر خود بپردازید.

منظور از وکیل فرار از دین مهریه چیست ؟

همانطور که گفتیم به موجب عقد نکاح مهریه به یکی از دارایی های زن تبدیل می شود. یعنی زن به اندازه مهریه خود در دارایی های مرد طلب دارد که می تواند هر زمان بخواهد آن را مطالبه نماید.

فراموش نکنید که مطالبه مهریه به هیچ عنوان به زمان طلاق اختصاص ندارد با این وجود در بسیاری از مواقع مهریه در زمان طلاق است که مطالبه می شود. برای مشورت با یک وکیل متخصص در این زمینه از طریق این لینک اقدام نمایید : وکیل طلاق 

در هر صورت از آنجا که این حق بدیهی است در بسیاری از مواقع مرد برای اینکه از دادن مهریه زن امتناع کند به نحوی اموال خود را از دسترس خود خارج می کند و در این زمان است که به وکیل فرار از دین  مهریه نیاز می باشد. اما چرا این روش مانع از پرداخت مهریه می شود ؟

در تمامی بدهی های مسلم مانند چک یا مهریه امکان دریافت حکم توقیف اموال وجود دارد. یعنی اگر فردی توانایی پرداخت بدهی ها خود را داشته باشد اما از انجام این کار امتناع بورزد طرف مقابل به راحتی می تواند از طریق دریافت حکم توقیف اموال برای مهریه ، اقدام به مزایده و دریافت بدهی های خود نماید.

وکیل فرار از دین مهریه

حتی اگر چنین نباشد و زن اقدام به دریافت حکم توقیف اموال برای مهریه نکند ، دادگاه در صورت وجود مال کافی برای پرداخت مهریه مرد را محکوم به پرداخت آن می کند و این حکمی نیست که مرد بتواند از اجرای آن سر باز بزند. در این زمین بهترین راه چیست ؟ اینکه به نحوی به دادگاه اثبات شود که مرد از اموال کافی برای پرداخت مهریه برخوردار نمی باشد که البته وکیل فرار از دین مهریه می تواند جلوی آن را بگیرد.

برای اینکه لیست اموال مرد در دادگاه برای پرداخت مهریه کافی نباشد ، شخص می تواند اموال خود را به نام آشنایان و افراد بزند یا آن ها را بفروشد یا … از نظر قانون مدنی این معاملات تحت عنوان معامله صوری شناخته می شوند و از آن جا که به قصد فرار از دین می باشند وکیل فرار از دین مهریه می تواند حکم ابطال آن ها را از دادگاه بگیرد و اقدام به بازگرداندن مهریه نماید. 

در حقیقت مطابق نظرات بسیار زیادی در نظام حقوقی ما قصد یک معامله باید مشروع باشد و عدم مشروعیت آن موجب بطلان معامله است. در چنین شرایطی این معاملات که صوری بوده و به قصد فرار از دین مهریه می باشد کاملا باطل می باشد و تنها نیاز است که در دادگاه مورد نظر به اثبات برسد. بدیهی است که افراد عادی نمی توانند این موارد را به اثبات برسانند به همین علت است که مراجعه به یک وکیل فرار از دین مهریه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات با موسسه حقوقی عدل و حق تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره حقوقی مهریه به گرفتن وکیل مد نظر خود نیز اقدام نمایید. موسسه حقوقی عدل و حق با سابقه ای درخشان در زمینه انواع پرونده های حقوقی آماده کمک به شما می باشد پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

وکیل فرار از دین مهریه

چرا مراجعه به یک وکیل فرار از دین مهریه خوب بسیار اهمیت دارد؟

این پرونده ارتباط مستقیمی با از دست رفتن حجم زیادی از اموال شما و بدیهی ترین حقتان یعنی مهریه دارد. بدیهی است که شما نمی توانید به سادگی از آن بگذرید و از حقوق خود صرف نظر کنید و همچنین علت های زیادی موجب می شود این پرونده به تنهایی توسط شما به نتیجه نرسد و به یک وکیل فرار از دین خوب نیاز باشد که مهم ترین های آن به این شرح می باشد.

  1. اولا که زمان در این پرونده ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. چرا که این اموال ممکن است دست به دست بچرخد و امکان پس گیری آن ها برای شما تا حد بسیار زیادی دشوار شود. به همین علت باید در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و معامله های صوری را ابطال کرده و پس از بازگرداندن اموال به دریافت حکم توقیف اموال بپردازید. بدیهی است که این زمان به دست یک وکیل فرار از دین مهریه قابل کنترل می باشد.
  2. فراموش نکنید که اگر این اموال واقعا به همسر شما بازگردانده نمی شود در این صورت طبق قوانین اعسار ، تقسیط مهریه صورت میگیرد و امکان دریافت مهریه به صورت یکجا تحت هیچ عنوانی وجود ندارد. به علت قیمت سکه در بازار امروزی معمولا قسط بندی های مهریه طولانی مدت خواهد بود و مشکلات زیادی برای شما به وجود می آورد. به همین علت مراجعه به یک وکیل فرار از دین مهریه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
  3. متاسفانه فرار از دین در دسته پرونده های حقوقی قرار می گیرد که طرح دعوا در آن و به نتیجه رساندنش مدت زمان زیادی به طول می انجامد. در این زمان اگر دادخواست به خوبی شرح نشود و خواسته ها به خوبی در دادگاه مطرح نگردد نه تنها این دعوا رد می شود بلکه مدت زمان بسیار زیاد دیگری را صرف می کند تا دادخواست جدید طرح شود و از نظر زمانی خسارات زیادی را به بار می آورد. اما با مراجعه به یک وکیل خوب فرار از دین مهریه از ابتدا طرح دادخواست در بهترین مسیر قدم بر می دارید و به بهترین نتیجه ممکن نیز می رسید.
  4. اما چرا شما به تنهایی نمی توانید فرار از دین را در دادگاه اثبات کنید ؟ این موضوع تا حد زیادی با قصد افراد و بیان دفاعیه و مدارکی است که بتواند قصد طرف را به خوبی مشخص نماید. به همین علت تجربه و تخصصی زیادی می طلبد که افراد غیر متخصص به خوبی از پس آن بر نمی آیند. به همین علت است که باید بر تجربه و تخصص فرد دیگر یعنی یک وکیل فرار از دین مهریه تکیه کرد تا بهترین نتیجه را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورد.
  5. یک وکیل متخصص و خوب می داند که به چه شکل طرح دعوا کند ، دعوا را در کدام مراجع یا مراجعه قضایی مطرح کند ، در کنار طرح دعوا چه مدارک و مستنداتی را ضمیمه کند و در نهایت در دادگاه به چه شکل دفاع کند تا فرار از دین برای مهریه به اثبات برسد. یک وکیل متخصص فرار از دین برای مهریه شما را در بهترین مسیر هدایت می کند و از تضییع حقوق شما جلوگیری می کند.

اگر تا کنون نتوانسته اید یک وکیل فرار از دین مهریه خوب و متخصص در تهران پیدا کنید کافیست با موسسه حقوقی عدل و حق تماس بگیرید. کادر موسسه حقوقی و عدل و حق تا حد امکان به حرفه ای ترین شکل ممکن تکمیل شده است و سابقه ای درخشان در زمینه انواع پرونده های خانواده ، مهریه ، ملکی و … داشته است. تماس با ما از طریق این سایت امکان پذیر شده است و پس تعلل نکنید و برای حل کردن مشکل خود در سریع ترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

وکیل فرار از دین مهریه

هزینه وکیل فرار از دین مهریه

متاسفانه هزینه های مربوط به گرفتن وکیل همیشه یکی از بزگرترین دغدغه ها می باشد و حتی امکان انصراف از داشتن وکیل برای هزینه ها نیز وجود دارد. در دادگاه های حقوقی نیز بر خلاف دادگاه های کیفری نیازی به گرفتن وکیل نمی باشد و افراد به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کرده و به علت عدم توانایی در ارائه استدلالات درست شکست می خورند و خسارات زیادی به آن ها وارد می شود.

اگر هزینه وکیل فرار از دین مهریه برای شما اهمیت دارد ، امری کاملا طبیعی است ! اما خوب است بدانید شما با گرفتن این وکیل می توانید مهریه خود را به طور یکجا دریافت نمایید و از این نظر به دغدغه های مالی خود پایان دهید. همچنین شما در پرونده های حقوقی اگر حکم مورد نظر خود را به دست بیاورید نه تنها می توانید هزینه های دادرسی را از طرف مقابل دریافت کنید بلکه در بسیاری از مواقع می توانید حکم دریافت هزینه های وکیل را نیز از دادگاه طلب کرده و به دست بیاورید.

با وجود این شرایط شکی نکنید و همین حالا برای گرفتن یک وکیل خوب فرار از دین برای مهریه در تهران و انجام مشاوره حقوقی با کارشناسان متخصص با موسسه حقوقی عدل و حق تماس حاصل فرمایید.

 

 

4.6/5 - (114 امتیاز)

هزینه گرفتن وکیل فرار از دین مهریه به چه صورت می باشد ؟

هزینه و حق الوکاله های وکیل از پرونده شما و وکیل منتخبتان تاثیر میگیرد و نمی توان پیش از مطالعه پرونده در مورد آن اظهار نظر دقیق کرد.

چگونه می توان با یک وکیل فرار از دین خود در تهران تماس گرفت ؟

با ما در این مطلب همراه باشید و با یک وکیل تخصصی و حرفه ای در این زمینه تماس بگیرید.

چرا به یک وکیل خوب فرار از دین نیاز خواهیم داشت ؟

اگر می خواهید از تضییع حق خود جلوگیری کنید و متضرر نشوید از طریق یک وکیل خوب در این زمینه پرونده خود را پیگیری نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *