وکیل خوب برای مهریه

وکیل خوب برای مهریه

به موجب نکاح یک سری از حقوق برای دو طرف ایجاد می شود که طرفین می توانند هر موقع که بخواهند این حقوق را مطالبه نمایند. اما مطالبه کردن این حقوق و دریافت آن امری کاملا متفاوت می باشد و مستحق بودن شما نسبت به آن حق به این معنا نیست که به راحتی می توانید آن را دریافت نمایید. مانند مهریه که هرچند حق زن است اما گاهی به وکیل خوب برای مهریه نیازمند است.

مهریه یکی از این حقوق های غیر قابل انکار زن است که به موجب نکاح در تملیک او در می آید. اما با اینکه مهریه مال متعلق به زن است ، گاهی دریافت آن مشکلات زیادی را به همراه دارد . در چنین مواقعی است که یک وکیل خوب برای مهریه به راحتی می تواند تمامی موانع دریافت مهریه را کنار بزند و حقوق شما را دریافت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما در این مطلب همراه باشید و همچنین جهت انجام مشاوره حقوقی مهریه و اتخاذ وکیل مناسب با ما تماس بگیرید.

ویژگی های وکیل خوب برای مهریه

وکیل خوب برای مهریه چه ویژگی هایی دارد و چگونه حقوق شما را تادیه می کند :

  • وکیل شما سریع ترین راه را بر اساس پرونده تان انتخاب می کند و برای دریافت مهریه از آن طریق اقدام می کند.
  • برای دریافت مهریه سرعت عمل اهمیت بسیاری دارد. وکیل شما در سریع ترین زمان ممکن حقوق شما را مطالبه و دریافت می کند.
  • تمامی شکایت های لازم جهت دریافت مهریه را به نمایندگی از شما انجام می دهد و در مراجع ذی صلاح اقدامات لازم را انجام می دهد.
  • در صورت نیاز به توافق با همسر شما می پردازد و امکان دریافت مهریه را تسهیل می کند.
  • در مواقعی که حکم به تقسیط مهریه داده می شود ، در صورت نا عادلانه بودن زمان بندی او اقدام به اعتراض به حکم می کند.
  • اگر هر حکم دیگر دادگاه در این مورد نا عادلانه بود به اعتراض به آن می پردازد.
  • در صورتی که حکم صادر شده باشد اما همسر شما حقتان را تادیه نکند ، اقدامات اجرایی لازم را به عمل می آورد.

در نهایت همه ی آنچه جهت دریافت حقوقتان به آن نیاز دارید از طریق وکیل خوب برای مهریه قابل پیگیری می باشد.

وکیل خوب برای مهریه

وکیل خوب برای مهریه از چه راه هایی برای دریافت حقوق شما اقدام می کند ؟

وکیل مهریه چگونه امکان دریافت تمام و کمال مهریه شما را فراهم می کند ؟ راه های متفاوتی وجود دارد که وکیل گاهی از تمامی آن و گاهی از برخی از آن ها استفاده می کند و حقوق شما را مطالبه و دریافت می کند. این راه ها به این شرح می باشد :

مذاکره و توافق با طرق مقابل

بدون شک اولین راهی که هر کسی باید برای دریافت حقوق خود یکبار طی کند ، مذاکره با طرف مقابل است. یعنی در مرحله اول سعی می شود تا با توافق مرد را قانع سازد که مهریه زن را تادیه کند . اما نکته اینجاست کسی که به دنبال وکیل خوب برای مهریه است از توافق نا امید شده است با این حال توافق و سازشی که وکیل می کند بدون شک با نحوه توافق شما متفاوت است.

مراجعه به ثبت اجرایی و دریافت حکم توقیف اموال

یکی از راه های سریع و تضمینی برای دریافت حقوق شما مراجعه به اداره ثبت و دریافت حکم توقیف اموال است. حکم توقیف اموال موجب می شود تا همسر شما برای عدم تادیه مهریه اقدام به نقل و انتقال مال خود نکند و همچنین در صورت عدم تادیه مهریه با مزایده گذاشتن و فروش اموال به اندازه حق شما ، حقوقتان را تادیه کند. اما در مورد دریافت حکم توقیف اموال بدون شک وکیل خوب برای مهریه چند مورد را در نظر می گیرد و در پرونده شما آن را لحاظ می کند :

  1. تنها در صورتی دریافت مهریه از این طریق ممکن می باشد که مرد واقعا متمکن باشد و توانایی پرداخت مهریه به طور کامل را داشته باشد. در غیر این صورت از طریق توقیف اموال چیزی به دستتان نمی رسد چرا که مالی برای توقیف وجود ندارد و اگر هم دارد بسیار کم است.
  2. مستثنیات دین هیچگاه به فروش نمی رود. منظور از این اموال ، اموالی است که مرد برای ادامه زندگی به آن ها نیاز دارد و در صورت عدم وجود آن ها به اعسار می افتد مانند خانه ای که فرد در آن زندگی می کند. البته وکیل خوب برای مهریه این زمان این اموال را به خوبی تشخیص می دهد. یعنی اگر خانه ای که مرد در آن سکونت دارد ارزش بسیار بالایی دارد به خوبی حکم توقیف آن را دریافت می کند.
  3. برای توقیف اموال باید پولی را برای ایجاد خسارت های احتمالی برای طرف مقابل را به صندوق دادگستری واریز نمایید و این پول بر اساس مقدار مهریه شما و اموالی است که توقیف می کنید. به همین علت است که اگر نمی توانید از پس هزینه های تامین بر بیایید وکیل شما نمی تواند از راه دریافت حکم توقیف اقدام نماید.

شکایت حقوق و کیفری در محاکم ذی صلاح

چه حکم توقیف اموال دریافت شود و چه دریافت نشود باید شکایت های لازمه مربوط به تادیه مهریه را انجام بدهید تا بتوانید حقوق خود را مطالبه و دریافت نمایید. وکیل شما به نمایندگی از شما تمامی شکایات لازمه را انجام می دهد و در محکام ذی صلاح نیز آن هارا پیگیری می کند تا دریافت حقوقتان در سریع ترین روند خود طی شود.

شکایات کیفری منجر به دریافت حکم جلب برای مرد می شود اما شکایت حقوقی تنها مطالبه و دریافت حق را به دنبال دارد.

وکیل خوب برای مهریه

دریافت حکم جلب

در نهایت یکی از مهم ترین ضمانت اجرا های عدم تادیه مهریه که از طریق وکیل می تواند مورد پیگیری قرار بگیرد ، دریافت حکم جلب برای مرد است. وکیل خوب برای مهریه در صورت تمایل شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت حکم جلب می کند. توجه داشته باشید که دریافت حکم جلب و اینکه همسر خود را به زندان بیاندازید به هیچ عنوان تاثیر مستقیمی در دریافت مهریه ندارد بلکه به عنوان یک اهرم فشار عمل می کند که مرد را مجبور به تادیه ی مهریه می کند.

مهم ترین راه هایی که وکیل خوب برای مهریه ، حقوق شما را از طریق آن دریافت می کند به این شرح می باشد. با این وجود اگر راه های دیگری نیز وجود داشته باشید بدون شک در دستور کار وکیل شما قرار می گیرد. اگر به دنبال بهترین وکیل برای مهریه میگردید کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه وکیل خوب برای مهریه

به عنوان زوجه ای که به دنبال مهریه خود است بدون شک دغدغه های مالی برای شما به وجود آمده است. هزینه وکیل خوب برای مهریه نیز به این دغدغه های شما می افزاید و کار را دشوار تر می کند. با این وجود نمی توان به طور دقیق هزینه وکیل را مشخص کرد. چرا که وکلا در بسیاری از مواقع بر اساس شرایط پرونده و درجه سختی اقدام به دریافت حق الوکاله می کنند.

به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات لازم و انجام مشاوره حقوقی در مورد حق الوکاله وکیل مهریه نیز کسب اطلاعات کنید. توجه داشته باشید که هزینه برای دریافت وکیل خوب برای مهریه تا حدی نیاز می باشد چرا که این دعاوی به نوعی مالی محسوب می شوند و در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب خساراتی را به بار می آورد.

4.6/5 - (120 امتیاز)

هزینه وکیل خوب برای مهریه چقدر می باشد؟

نمی توان حق الوکاله وکیل مهریه را پیش از مطالعه پرونده به طور دقیق مشخص کرد. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم در این رابطه با ما تماس بگیرید.

وکیل خوب برای مهریه ، در چه مدت زمانی مهریه را دریافت می کند ؟

علاوه بر اینکه پرونده باید روال قانونی خود را طی کند ، بر اساس شرایط پرونده نیز این مدت زمان می تواند طولانی تر با کوتاه تر شود. با این وجود در صورت اتخاذ وکیل می توانید مطمن باشید که پرونده در سریع ترین روند خود طی می شود.

وکیل مهریه از چه روش های مهریه را مطالبه می کند ؟

شکایت کیفری و حقوقی ، دریافت حکم توقیف اموال ،دریافت حکم جلب و... روش هایی است که از طریق آن می توان مهریه را مطالبه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *