وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

بدون شک می دانید که در حال حاضر با ارزش ترین دارایی در ایران ملک و املاک می باشد و همین ارزش آن است که موجب می شود در آن مشکلات حقوقی زیادی به وجود بیاید. علی الخصوص برای ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و کنترلی رو اموالشان ندارند این مشکلات بیشتر و بیشتر به وجود می آید و به همین علت است که به یک وکیل ملک برای ایرانیان خارج از کشور نیاز دارید تا به نمایندگی از شما بتوانیم به این مشکلات پایان دهید.

با ما در این این صفحه همراه باشید و ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور به مشاوره ملکی نیز بپردازید. 

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور در چه حوزه ای فعالیت می کند ؟

در ابتدا شایان ذکر است که وقتی در مورد وکیل ملک حرف می زنیم یعنی وکیل منتخب شما در همه حوزه هایی که مربوط به ملک و امکلاک هست می تواند فعالیت کند و تخصص لازم را دارد. این نکته به این معنا نیست که این وکیل در حوزه های دیگر اجازه فعالیت ندارد بلکه به این معناست که این وکیل در حوزه ملکی تخصص دارد و می تواند بهتر به شما کمک کند. 

در ادامه سعی می کنیم که برخی از مهم ترین حوزه هایی که وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور تا حدودی نیاز می باشد را ذکر کنیم.

دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی منظور دعاوی است که در آن اعاده حق مالی صورت می گیرد و به جای جرم یا جنایت با حق فردی رو به رو هستیم. دعاوی حقوقی بر عکس تصور بسیاری از ما از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و در صورت شکست در آن می توانیم متحمل خسارات بسیار زیادی شویم :

  • مسائل سر قفلی
  • گرفتن سند رسمی و الزام به آن
  • دریافت جکم تخلیه
  • دعاوی غصب و تصرف عدوانی ملک
  • ایفای ناروا و اسیب به ملک و املاک
  • اخذ ثمن یا الزام به تسلیم ملک
  • ابطال یا فسخ قرار داد ملکی و …

البته بدیهی است که مسائل حقوقی ملکی محدود به این چند مورد نیست و دایره ای بسیار گسترده تر دارد.

دعاوی کیفری

از مهم ترین دعاوی که اگر با آن رو به رو شدید باید لزوما به یک وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید دعاوی کیفری می باشد. در این دعاوی ما جرایم رو به رو هستیم که حساسیت آن را بالاتر می برد و نه تنها برای حل آن باید به وکیل مراجعه کنیم بلکه باید به وکیل خوب مراجعه کنید و حتی از خارج از کشور باید به پرونده های نظارت کنید.

  • جعل اسناد ملکی
  • فروش و انتقال مال غیر
  • خیانت در امانت
  • کلاهبرداری و …

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

دعاوی ثبتی

دعاوی ثبتی شاید به نسبت دو دعوای فوق آسان تر باشند اما یک ویژگی بسیار مهم دارند که لزوما کمک گرفتن از وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور را بالا می برد. این پرونده ها نیاز به پیگیری بسیار زیاد و مداوم دارند و اگر این پیگیری به درستی انجام نشود شاید این مشکلات سال ها طول بکشند. پس شما نه تنها به یک وکیل خوب نیاز دارید بلکه به یک وکیل دلسوز نیاز دارید.

مجددا شایان ذکر است پرونده های ملکی می توانند از دایره بسیار گسترده تری برخوردار باشند اما در نهایت این وکیل ملکی است که می تواند به خوبی در تمامی این زمینه ها از علم و تجربه تخصصی خود به نفع شما بهره ببرد.

آیا وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل بین المللی است ؟

هنگامی که از وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور صحبت می کنیم این سوال برای شما به وجود می آید که آیا وکیل منتخب شما در حوزه بین المللی تخصص دارد ؟ در این زمینه باید گفت که حتی اگر وکیل شما یک متخصص بین المللی نیز باشد به کار شما نمی آید ! در حقیقت وکیلی که شما انتخاب می کنید باید یک پرونده ملکی را در داخل ایران به سر انجام برساند پس تماما قوانین ایران می باشد که حاکم است و برای حل پرونده شما به کار می آید.

پس در نظر داشته باشید که وکیل منتخب شما باید به قوانین ملکی داخل ایران تسلط داشته باشد و بدیهی است که دانستن قوانین ملکی سایر کشور ها جز در موارد خاص فایده ای نخواهد داشت.

وکیل دادگستری یا وکالت حقوقی ؟ کدام بهتر است ؟

خارج از بحث وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور ، در حقوق مدنی ما عقدی تجت عنوان عقد وکالت مطرح است که در ذیل آن است که وکیل دادگستری نیز مطرح می شود. این دو تفاوت زیادی دارند که به این شرح می باشد :

  • وکیل دادگستری دارای پروانه وکالت می باشد اما وکیل معمولی یک شخص حقیقی معمولی می باشد در حوزه حقوق تخصصی ندارد.
  • وکالت دادن به اشخاص عادی به آن ها اجازه ورود به دادگاه ها را (به عنوان وکیل) نمی دهد و تنها وکیل دادگستری است که می تواند به عنوان وکیل ملک وارد دادگاه شود.
  • وکیل دادگستری می تواند با تکیه بر تسلط خود به مسائل ملکی به بهترین شکل مسائل شما را حل و فصل کند اما وکیل معمولی در مسائل مختلف امکان خطا دارد.

در حقیقت این امکان وجود دارد که شما به یک فرد معمولی در یک حوزه خاص وکالت دهید. به موجب این وکالت آن فرد نماینده شما می شود و می تواند به جای شما امضا کند ، آن ملک را اداره کند و … اما یک وکیل دادگستری نمی شود که برای حل و فصل یک پرونده در دادگاه حضور پیدا کند.

پس اگر می خواهید برای حل و فصل یک پرونده وکیل منتسب کنید باید وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور باشد که پروانه وکالت دارد. اما اگر موضوع حل یک مشکل قضایی نیست می توانید افراد معمولی غیر متخصص را نیز وکیل نمایید که پیشنهاد ما این است که در این زمینه نیز از یک فرد متخصص استفاده نمایید.

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

چگونه به وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکالت دهیم ؟

شما بدون مراجعه به ایران می توانید به هر وکیلی که تمایل دارید وکالت دهید و این کار از طریق مراحل زیر قابل انجام می باشد :

  1. وارد سامانه میخک یا کنسول گری ایران شوید. (برای ورود به این سایت بر روی این لینک کلیک کنید.)
  2. در قسمت پروفایل تمامی اطلاعات خود را به طور کامل وارد کنید.
  3. کشور محل سکونت خود را فراموش نکنید و آن را ذکر نمایید.
  4. وارد قسمت وکالت نامه و تنظیم آن وارد شوید و نوع وکالتنامه را انتخاب کنید.
  5. هزینه های مربوط به تنظیم وکالت در کنسول گری را پرداخت نمایید.
  6. متن وکالتنامه را تنظیم کنید که بهتر است این متن را زیر نظر وکیل خود تنظیم کنید که به مشکل بر نخورید.

هزینه وکالت دادن به وکیل از خارج از ایران چقدر می باشد ؟

هنگامی که برای ثبت وکالتنامه از خارج از کشور اقدام می کنید باید هزینه ای را پرداخت کنید که این هزینه معمولا به دلار یا یورو می باشد. هزینه ای که معمولا به منظور این کار دریافت می شود 13 دلار می باشد با این وجود بسته به شرایط هر سال این هزینه ممکن است تعدیل شده و تغییر نماید.

در هر صورت چه به وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکالت دهید و چه به یک فرد غیر متخصص برای ثبت وکالتنامه این هزینه باید پرداخت شود.

حق الوکاله وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور چقدر می باشد ؟

چه در داخل ایران باشید و چه به دنبال وکیل ملک برای افراد خارج از کشور باشید بدون شک حق الوکاله وکیل برای شما اهمیت دارد و باید بدانید که چقدر هزینه نیاز می باشد. به طور دقیق هیچگاه نمی توان این هزینه را تعیین کرد چرا که این پرونده شما در داخل ایران است که این هزینه را تعیین می کند و می تواند بسیار سخت و حساس باشد یا در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

در آخر پیش از مشاوره و مطالعه پرونده معمولا نمی توان هزینه دقیقی برای پرونده های علی الخصوص ملکی مشخص نمود.

اما فراموش نکنید که پرونده های ملکی از ارزش بالایی برخوردار می باشند و مراجعه به دادگاه بدون وکیل یک ریسک بسیار بزرگ است. علاوه بر آن شما در صورت پیروزی در پرونده می توانید حق الوکاله وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور را از طرف مقابل دریافت نمایید.

مشاوره ملکی برای افراد خارج از کشور

تقریبا بیشتر مشاوره های ملکی که در ایران انجام می شود به صورت حضوری است اما برای شمایی که در خارج از ایران حضور دارید این موضوع مشکل ساز است. اما نگران نباشید. گروه حقوقی عدل و حق سعی داشته است تا بهترین بستر برای انجام مشاوره ملکی به صورت آنلاین را فراهم کند امکان کسب اطلاعات به صورت کامل را از خارج از ایران برای شما فراهم کند.

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشورپس کافیست به از طریق این صفحه به یکی از روش های مشخص شده با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم در این خصوص بپردازید.

گرفتن وکیل ملکی برای ایرانیان خارج از کشور

در این مطلب سعی کرده ایم تا در مورد وکیل ملک برای ایرانیان خارج از کشور به تفصیل توضیح دهیم. اگر اکنون می خواهید یک وکیل در این زمینه پیدا کنید باید بدانید که موسسه حقوقی عدل و حق یکی از بهترین انتخاب های رو به روی شما می باشد چرا که ملک و املاک تخصص ما می باشد.

به کمک گروه متخصص ملکی ما سخت ترین پرونده های ملکی را از خارج از ایران حل کنید. با ما تماس بگیرید.

4.8/5 - (12 امتیاز)

چگونه از خارج از ایران با یک وکیل ملکی مشاوره انجام دهیم ؟

با ما در این صفحه همراه باشید تا از طریق موسسه حقوقی عدل و حق به صورت آنلاین و غیر حضوری با بهترین وکیل ملکی مشاوره نمایید.

آیا وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل بین المللی است ؟

پرونده های ملکی که در ایران مطرح می شوند از قانون کشور تبعیت می کنند پس بدیهی است که به تخصص در حقوق بین الملل نیازی نیست.

بهترین وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور را چگونه پیدا کنیم ؟

یکی از بهترین موسسه های حقوقی که در این زمینه به شما کمک می کند موسسه حقوقی عدل و حق است که از طریق این صفحه می توانید با آن تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *