مشاوره حقوقی آنلاین

در سالهای خیلی دور روابط بین انسانها به پیچیدگی اکنون نبود و روابط آنها و تعاملاتشان محدود و ساده بود، در حالی که در دنیای مدرن امروزی شکل روابط افراد بسیار پیچیده تر شده است و برای رفع مشکلات موجود در این تعاملات نیاز به مشاوره حقوقی و قانونی دارند. در چنین شرایطی مشاوره حقوقی آنلاین در زمینه کیفری، اداری و حقوقی و… برای افراد راهگشاست.

شرکتها و سازمانهای اداری برای اینکه دانش کافی در مورد امور کاری و مشکلات اداری پیدا کنند و به راه حل های مناسب حقوقی برسند نیاز به مشاوره دارند. اهمیت بخش مشاوره حقوقی در این ارگانها تا حدی است که معمولا در ادارات دولتی بخش مستقلی تحت این عنوان وجود دارد.

در مورد اشخاص حقیقی هم این امر کاملا ملموس است چرا که پیچیدگی های روابط حقوقی تا حدی است که افراد شخصا نمی توانند این امور را مدیریت کنند. گرچه قانون عامه مردم را تحت پوشش قرار می دهد و همه شهروندان مخاطب قوانین هستند اما اغلب مردم از مفاد قانون و کارایی آن اطلاعی ندارند.

چرا مشاوره حقوقی آنلاین؟

مشاوره حقوقی آنلاین

 

از مزایای برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی آنلاین امکان دریافت مشاوره خصوصی و دقیق از وکیل متخصص همان زمینه خاص با صرف هزینه و زمان کمتر است. سایر مزایای مشاوره حقوقی آنلاین این است که:

ارتباط با وکیل متخصص به سادگی برقرار می شود

امکان ارسال اسناد و مدارک به صورت عکس و PDF وجود دارد

لایحه نویسی بصورت آنلاین، حضوری و تلفنی

تنظیم دادخواست مناسب و صحیح پیش از طرح دعوا

این گونه مشاوره ها در واقع برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات رایج حقوقی، کیفری و اداری می باشد. خیلی مهم است که درست در زمانی که به یک مشکل حقوقی برخورد می کنید بتوانید بدون فوت وقت ارتباط موثر از طریق مشاوره حقوقی آنلاین برقرار کنید و در اسرع وقت از رفتار صحیح حقوقی مطلع شوید.

این امکان وجود دارد که بهترین وکلا را برای مشاوره انتخاب کنید و شیوه ارتباط بصورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین باشد. شما می توانید وکیل مورد نظرتان را با توجه به زن یا مرد بودن، موقعیت جغرافیایی، تخصص، سابقه و میزان حق الوکاله بررسی و انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین و تنظیم اوراق قضایی

مشاوره حقوقی آنلاین

شکواییه، دادخواست و لایحه مورد نظر را با وکیل مربوطه به صورت تخصصی تنظیم می کنید و ارجاع می دهید. می توانید پرونده حقوقی و یا ابهاماتی که دارید را ارسال کرده و منتظر دریافت پیشنهادات از طرف وکلا باشید.

در سیستم مشاوره حقوقی آنلاین وکلای متخصص و باتجربه ای گرد هم جمع شده اند تا به نیازهای حقوقی کاربران داخلی و خارجی پاسخ دهند. با توجه به پرونده های کاربران مشکلات حقوقی در حوزه قضایی به وکیل مورد نظر ارجاع داده می شود و بعد از مشاوره در صورت صلاحدید عقد قرارداد بین شخص با وکیل صورت می گیرد.

وکلایی که در این زمینه علاقه مند به همراهی هستند می توانند با عضویت در سایت فعالیت تخصصی را آغاز کرده و در مشاوره حقوقی با مجموعه همکاری کنند. وکلای فعال در سیستم مشاوره حقوقی آنلاین از سراسر کشور و حوزه های مهم قضایی جذب می شوند و برای خدمت رسانی به هم وطنان از شهرهای مختلف مشکلی وجود ندارد.

در صورتی که مسئله شما کمی پیچیده تر است و امکان انتقال آن به صورت آنلاین دشوار است می توانید از دیگر شیوه های ارتباطی مانند تلفنی و حضوری استفاده کنید. در شیوه تلفنی هم امکان توصیف کامل مسئله برای وکلا امکانپذیر است.

در دنیای مدرنی که با آن سر و کله می زنیم تکنولوژی همه چیز را به تسخیر گرفته است و در فرهنگ اجتماعی ما رسوخ کرده بنابراین باید مجهز به امکانات ارتباطی مناسب باشیم تا بتوانیم مسائل را به خوبی مدیریت کنیم. مشاوره حقوقی آنلاین علاوه بر اینکه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند به شما کمک می کند امور کاری تان را به طور پیوسته و بدون تعویق پیگیری کنید.

در مشاوره حقوقی آنلاین گفتگوی شما با وکلا بصورت کاملا محرمانه و خصوصی انجام می شود و می توانید با خیال راحت اطلاعات را در اختیار مشاور قرار دهید و تبادل نظر کنید. این روش سریع ترین و بهترین راهکار برای رفع مشکلات حقوقی در کمترین زمان و با هزینه مناسب است و ارتباط پویایی بین شما و وکیل متخصص برقرار خواهد شد.

با مشاوره حقوقی آنلاین با صرف کمترین وقت و هزینه مشکلات و مسائل حقوقی و کیفری و اداری بررسی و راهکار قانونی لازم از طریق وکیل یا مشاور متخصص به شما اطلاع داده می شود. برای دریافت مشاوره تلفنی باید زمان مشاوره رزرو شود و در زمان تعیین شده مشاور برای قرار گرفتن در جریان موضوع با شما تماس حاصل می کند.

قطعا بهترین شیوه مشاوره حقوقی ارتباط مستقیم با وکیل و مشاوره حضوری است. در خدمات مشاوره حقوقی آنلاین امکان رزرو نوبت برای مشاوره حضوری در نظر گرفته شده است. پیش از انتخاب وکیل و شروع روند پیگیری پرونده حقوقی شما باید اطلاعات کافی از مدارک، فرآیند، شرایط و هزینه های تمام شده در اختیار داشته باشید. پیش از آغاز مشاوره وکیل تمام اطلاعات مورد نیاز را به شما می دهد.

در انتخاب وکیل متخصص تمام مشاوره های حقوقی به وسیله مدیریت مجموعه کنترل می شود و شما به بهترین وکلا و متخصصین ارتباط پیدا می کنید و نوع نیاز شما از مشاوره حقوقی مشخص شده و فرد مورد نظر به شما معرفی می شود. در شرایط موجود با پیشرفت های روز افزون تکنولوژی زندگی انسانها هم درگیر پیچیدگی هایی شده است که برای هماهنگی همه امور نیاز است تا همگام با دنیای مدرن قدم برداریم.

با پیگیری امور توسط مشاوره حقوقی آنلاین امور کاری و حقوقی شما با نظم دقیق و در زمان مناسب انجام می شود بدون اینکه نیاز داشته باشید در شلوغی و ترافیک از منزل خارج شوید. مزیت دیگر این شیوه در دسترس بودن آسان است و هر زمان که اراده کنید می توانید ارتباط موثر با وکیل خود داشته باشید و امور حقوقی تان را به طور مستمر پیگیری کنید.

در این شیوه امکان مطالعه اطلاعات و سوابق مربوط به وکلا و مقایسه آن وجود دارد و با توجه به اطلاعات موجود می توانید وکیل متخصص در زمینه خاص را انتخاب کنید. مشاوره های حقوقی یکی از ضرورت های جامعه پیشرفته کنونی است و با توجه به شرایط همچون گذشته به صورت حضوری همیشه امکان پذیر نیست. بنابراین ارتباط با وکیل آنلاین با بکارگیری ابزار مدرن روز مانند فضای مجازی و ارتباط اینترنتی به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود.

مشاوره حقوقی آنلاین برای افرادی که به دلیل مسافت های طولانی و یا مشغله کاری امکان حضور مستمر در دفتر وکلا را ندارند به صورت 24 ساعته و آنلاین انجام می شود. در صورتی که افراد درخواست مشاوره خارج از ساعات کاری را داشته باشند می توانند از طریق پیام واتس آپ یا تلگرام سوالات خود را به صورت صوتی یا متنی برای وکیل ارسال کنند. پس از این مرحله وکیل با مشاهده پیام، با فرد مورد نظر ارتباط برقرار می کند و بنا به تمایل شخص ادامه ارتباط به صورت متنی، تلفنی و یا حضوری پیگیری می شود.

مشاوره حقوقی آنلاین در موسسه های حقوقی با هدف ارائه مشاوره های تخصصی به هموطنانی که آگاهی کامل به قوانین ندارند انجام می شود. به این منظور با تشکیل کمیسیون های تخصصی کیفری و حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهترین همراهی با افراد صورت می گیرد.

مزایای ارتباط با مشاوران حقوقی از طریق  مشاوره حقوقی آنلاین:

مشاوره حقوقی آنلاین

 

ارتباط سریع و به موقع در بستر اینترنت با مشاور حقوقی

صرفه جویی در زمان و هزینه و پیگیری سریع مسئله

ارسال مدارک، اسناد و تصاویر و دریافت مشاوره حقوقی آنلاین بر اساس مستندات و کاملا دقیق

امکان مشاوره با وکیل تخصصی در همان زمینه خاص بصورت آنلاین

دریافت دادخواست و لایحه بصورت آنلاین

ارتباط 24 ساعته با وکلا

ارتباط اشخاص با مشاوران به صورت 24 ساعته انجام می شود و در صورت ضرورت برای دریافت مشاوره های تخصصی تر می توانید با تعیین وقت قبلی مشاوره های حضوری دریافت نمایید. پس از اینکه اولین ارتباط شما با مشاوره حقوقی آنلاین برقرار می شود مشاوران و کارشناسان به طور دقیق شما را راهنمایی می کنند و به وکیل متخصص مربوطه ارجاع می دهند. در صورتی که تمایل داشته باشید نظر وکلای دیگر را در مورد موضوع بدانید می توانید بعد از اولین ارتباط درخواست مشاوره حقوقی آنلاین مجدد بدهید.

امروزه با توجه به گسترش موضوعات حقوقی و کیفری وکلای موسسه در زمینه های متفاوت تجربه دارند و بر مبنای این تخصص در موسسه حقوقی جذب می شوند. ما با کمک بستر گسترده اینترنت شما را به وکلای تخصصی مرتبط می کنیم تا از مشاوره های تخصصی بهره مند شوید و پیگیری امور حقوقی شما در کمیسیونها با سرعت بیشتری انجام شود.

بهترین و راحت ترین شیوه برای حل و فصل مسائل حقوقی بدون استرس و قرار گرفتن در نوبت های طولانی دفاتر حقوقی کاربرد وکیل آنلاین است. در نظر بگیرید که در این شیوه هزینه های کلی اعم از حق مشاوره و هزینه های در آمد کاهش می یابد و علاوه بر این پیگیری امور حقوقی در مدت زمان کوتاهتری انجام می شود.

 

4.7/5 - (325 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *