وکیل تخصصی ملک

وکیل تخصصی ملک

همانطور که می دانید امروزه ملک یکی از مهم ترین دارایی هایی است که هر کدام از ما از آن برخوردار می باشیم و اهمیت نگهداری و حفظ این املاک در زمان دعاوی حقوقی ، کیفری و … از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. چه چیز تضمین کننده حقوق املاک ما در دادگاه می باشد ؟ بدون شک یک وکیل تخصصی ملک و املاک است که می تواند به عنوان وکیل شما از صفر تا صد حقوقتان دفاع کند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تضییع حقوق ملکیتان انجام دهد.

اما بدون شک در خصوص وکیل متخصص ملک سوالات زیادی در ذهن شما به وجود می آید که ما می توانیم در این زمینه اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. با ما در این صفحه همراه باشید و در خصوص وکیل تخصصی ملک به صفر تا صد اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید و در صورتی که نیاز به یک وکیل در این زمینه داشتید به سادگی به کمک موسسه حقوقی عدل و اقدام کنید.

چرا به وکیل تخصصی ملک نیاز داریم ؟

این سوال یک جواب نسبی دارد و نسبت به ارزش پرونده شما سنجیده می شود ؟ پیروزی در این پرونده چقدر برای شما اهمیت دارد ؟ اگر ارزش ملک شما بالا می باشد و گرفتن حکم مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار است بدون شک به یک وکیل تخصصی ملکی نیاز دارید و بدون این وکیل نمی توانید در این زمینه اقدام نمایید. چرا که :

  • علم کافی را برای پیگیری پرونده ندارید !
  • به مسائل ملکی از منظر حقوقی هیچ اشرافی ندارید !
  • بدون شک تجربه کافی را در زمینه پرونده های کیفری را ندارید.
  • و در نتیجه نمی توانید روند درست را برای پیگیری پرونده خود در پیش بگیرید.

همه این عوامل باعث می شود که داشتن یک وکیل متخصص ملکی از اهمیت زیادی برخورداری باشد که باید به آن توجه نمایید.

حوزه فعالیت وکیل تخصصی ملک

وکیل متخصص ملک در چه زمینه ای تخصص دارید ؟ ابتدا باید بدانید که بدون شک وکیل ملک در همه حوزه های حقوقی نیز می تواند فعالیت کند اما از آنجایی که یک وکیل متخصص است تمرکز خود را بر روی پرونده های ملکی گذاشته است و تجربه کافی و ارزشمندی در این زمینه به دست آورده است که می تواند تضمین کننده پیروزی شما در این دادگاه باشد !

با این وجود برخی از مهم ترین مواردی که وکیل ملکی باید در آن فعالیت کند به این شرح می باشد :

پرونده های کیفری ملکی

پرونده های کیفری که با جرم ها طرف می باشند ، ملک شما را می توانند موضوع جرم قرار دهند که برخی از مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

  • کلاهبرداری های ملکی
  • فروش مال غیر
  • انتقال ملک غیر
  • جعل سند ملکی و استفاده از آن
  • و…

پرونده های مدنی ملکی

پرونده های مدنی یا حقوقی پرونده هایی می باشد که در آن شما با تضییع حقوق خود به عنوان مالک رو به رو می باشید :

پرونده های ثبتی ملکی

در آخر باید بدانید که ملک شما می تواند به مشکلات ثبتی نیز بخورد و در مواردی مانند دریافت سند رسمی ، حل مشکلات ملکی و … به مشکل بخورید که در این صورت یک وکیل ملک می تواند به سادگی مشکلات شما را حل کند. پرونده های ثبتی نیز از چم و خم مراجع ثبتی با خبر است که باعث می شود در نهایت پرونده های شما به سادگی به نتیجه برسد

همچنین باید بدانید که یک وکیل ملکی می تواند در همه زمینه های تخصصی ملکی به شما کمک کند پس نیاز نیست در خصوص پرونده خود نگران باشید و به سادگی به کمک یک وکیل متخصص ملکی به حل مشکلات خود بپردازید.

وکیل تخصصی ملک

وکیل تخصصی ملکی چگونه می تواند به ما کمک کند :

در حقیقت در این قسمت از مطلب به این سوال جواب می دهیم که وکیل ملک در چه زمینه ای علم و تجربه دارد که باعث می شود که بتواند بسیار بهتر این پرونده ها را به نتیجه برساند ؟ مهم ترین وجه تمایز یک فرد عادی و یک وکیل تخصصی ملکی که باعث می شود به این وکیل نیاز پیدا کنیم اشراف به این موارد می باشد :

  1. شیوه صدور رای  در دادگاه های بدوی و تجدیدنظر
  2. رای های مکرر دادگاه ها
  3. نظریه های مشورتی
  4. رای های وحدت رویه صادره از دیوان ها
  5. شیوه تنظیم دادخواست قابل طرح در دادگاه
  6. نشست های قضایی
  7. رای های دیوان عالی کشور

و همه این موارد و آرا آن بدون شک در حکم دریافتی از جانب دادگاه در پرونده شما نیز تاثیر دارد و از این رو یک وکیل متخصص ملکی به آن ها اشراف دارد.

مشاوره ملکی با وکیل متخصص ملک

خوب است بدانید که اگر پیش از گرفتن وکیل به یک مشاوره تخصصی نیاز دارید می توانید ابتدا از یک کارشناس تخصصی مسائل ملکی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید و سپس در صورت تمایل به گرفتن یک وکیل متخصص ملکی بپردازید. چگونه می توانیم یک وکیل تخصصی ملکی برای این مشاوره پیدا کنیم؟ موسسه حقوقی عدل و حق به سادگی این امکان را را برای شما میسر می کند پس با ما در این مطلب همراه باشید.

با ما تماس بگیرید و در صورت تمایل از طریق بستر های آنلاین و در غیر این صورت به طور حضوری به مشاوره بپردازید و به کسب اطلاعات کامل در خصوص پرونده ملکی خود بپردازید.

حق الوکاله وکیل تخصصی ملک

بدون شک در زمینه گرفتن وکیل یکی از مهم ترین سوالات که برای شما به وجود می آید این است که چقدر حق الوکاله تعیین می شود ؟ نمی توان در این زمینه به طور کامل اظهار نظر کرد چرا که هر چه ارزش یک پرونده و درجه حساسیت آن بالا تر باشد هزینه وکیل نیز بالا تر می رود و هرچه وکیل شما تضمینی تر عمل کند حق اوکاله وکیل تخصصی ملک نیز بالا تر می رود. از این رو پرونده شما ابتدا باید مطالعه شود و سپس هزینه های آن تعیین گردد.

با این وجود فراموش نکنید که وکیل خوب متخصص ملکی پس از پیروزی در پرونده هزینه های وکیل را نیز برای شما دریافت می کند پس در این زمینه تردید نداشته باشید.

وکیل تخصصی ملک

بهترین وکیل تخصصی ملک در تهران

حال این سوال برای شما به وجود می آید که چگونه یک وکیل خوب متخصص ملکی در تهران پیدا کنیم ! موسسه حقوقی عدل و حق این امکان را به سادگی برای شما میسر می کند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا به سادگی امکان دسترسی به بهترین وکیل تخصصی ملکی برای شما میسر شده است.

موسسه حقوقی عدل و حق سال هاست که با تکیه بر تجربه های ملکی خویش در زمینه این پرونده ها فعالیت تخصصی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن در زمینه این پرونده ها به شما کمک کند.

سوالات متداول در خصوص وکیل تخصصی ملک

در آخر سعی می کنیم در این مطلب مهم ترین سوالات در خصوص وکیل متخصص ملکی را پاسخ دهیم پس همراه ما باشید :

آیا داشتن وکیل ملک اجباری است ؟

به هیچ عنوان هیچ دادگاه نمی تواند شما را اجبار کند که با وکیل دادخواست دهد اما این پیروزی شما در پرونده و اهمیت آن است که باعث می شود داشتن وکیل در این زمینه کمی مهم و برای شخص شما اجباری باشد.

آیا می توان بدون وکیل ملک اقدام کرد ؟

بله شما می توانید خود به تنهایی در این زمینه اقدام کنید. اما اگر تخصص و تجربه کافی را دارید بدون وکیل تخصصی ملک اقدام کنید در غیر این صورت می توان ضرر مالی فراوان را برای شما متصور شد.

آیا وکیل ملک تضمینی کار می کند ؟

معمولا یک وکیل پس از مطالعه پرونده است که می تواند تعیین کند آیا گرفتن حکم تضمینی است یا بسته به شرایط دادگاه متفاوت می باشد. از این رو نمی توان به طور قطع گفت که وکیل متخصص ملکی تضمینی کار می کند.

هزینه وکیل ملکی زیاد است ؟

همانطور که فوقا نیز گفتیم وکیل تخصصی ملک و حق الوکاله آن تماما برا اساس پرونده شما و ارزش آن تعیین می باشد و علاوه بر آن خود وکیلی که در این زمینه پیدا می کنید نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

پرداخت حق الوکاله وکیل ملکی چگونه است ؟

این موضوع کاملا بسته به توافق شما می باشد و گاهی بخشی از هزینه پس از دریافت حکم دریافت می شود که در این صورت کاملا باب طبع شما می باشد.

چگونه به مشاوره ملکی بپردازیم ؟

برای انجام مشاوره ملکی کافیست یک کارشناس ملکی متخصص در این زمینه پیدا کنید که گروه حقوقی عدل و حق این امکان را برای شما میسر کرده است کافیست با ما همراه باشید.

۵۷۹۱ ۲۸۰ ۰۹۱۲ شماره تلفن مشاوره ملکی

وکیل تخصصی ملک

چگونه یک وکیل خوب متخصص ملکی در تهران پیدا کنیم ؟

صفحه ای که هم اکنون در آن هستید به سادگی این امکان را به شما می دهد که وکیل تخصصی مورد نظر خود را در این زمینه پیدا کنید پس با موسسه حقوقی عدل و حق تماس بگیرید.

در صورتی که در خصوص وکیل تخصصی ملک ابهاماتی در ذهن شما می باشد می توانید از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

ما در این مطلب سعی کردیم تا 0 تا 100 اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص وکیل تخصصی ملکی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

4.5/5 - (12 امتیاز)

ایا امکان مشاوره با وکیل متخصص ملکی در تهران وجود دارد ؟

بله به سادگی به طور مجازی و حضوری به مشاوره ملکی بپردازید.

آیا گرفتن حکم پرونده ملکی تضمینی است ؟

با گرفتن یک وکیل خوب می توانید این حکم را تضمین کنید.

بهترین وکیل تخصص ملکی در تهران را چگونه پیدا کنیم ؟

به کمک این صفحه بهترین وکیل متخصص ملکی در تهران را پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *