وکیل موجر و مستاجر

وکیل موجر و مستاجر در تهران

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عقودی که در جامعه ما منعقد می شود عقد اجاره می باشد. به علت گستردگی که این عقد در کشور ما دارد بدیهی است که پرونده های مربوط به ان نیز زیاد می باشد و از این رو احتمال می رود که روزی به یک وکیل موجر و مستاجر نیاز پیدا کنید. از این رو ما در این مطلب قصد داریم تا در پیدا کردن بهترین وکیل موجر و مستاجر به شما کمک کنیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم پس با ما در این صفحه همراه باشید.

همچنین شما می توانید در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وکیل موجر و مستاجر با ما تماس بگیرید و به انجام مشاوره حقوقی بپردازید.

منظور از وکیل موجر و مستاجر چیست ؟

این وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری می باشد که امکان گرفتن پرونده در هر زمینه حقوقی را دارد. اما در آخر به علت تخصص خود زمینه پرونده های مربوط به اجاره بیشتر در این زمینه فعالیت می کند که از این رو به اطلاعات و تجاربی دست پیدا می کند که وکلای دیگر در سایر زمینه ها از آن برخوردار نمی باشند. بدیهی است که یک پرونده در حوزه اجاره به کمک وکیل متخصص در زمینه موجر و مستاجر بهتر به نتیجه می رسد و دریافت حکم مطلوب در آن تضمینی تر می باشد.

وکیل موجر و مستاجر

حوزه فعالیت وکیل موجر و مستاجر چیست ؟

همانطور که بدون شک تجربه کرده اید پرونده های حقوقی دامنه گسترده ای دارند و شاید چندین عمل در آن دخیل باشند. اما وکیل موجر و مستاجر در حوزه ای فعالیت می کند که در نتیجه یک پرونده مربوط به اجاره به وجود آمده باشد. البته این پرونده ها در حالات مختلفی به وجود می آیند که در ادامه به دو مورد از مهم ترین های آن می پردازیم.

وکیل سرقفلی و حق کسب و پیشه

خوب است بدانید یکی از مهم ترین حوزه هایی که یک وکیل موجر و مستاجر می تواند به آن بپردازد مربوط به پرونده های حق کسب و پیشه و تجارت می باشد. در حقیقت این پرونده ها از ارزش مالی زیادی برخوردار می باشند و از این رو افراد زیادی در این حوزه بدون شک به دنبال وکیل می گردند اما نمی دانند که یک وکیل در حوزه مستاجر و موجر می تواند به بهترین شکل ممکن به ان ها کمک کند چرا که در حقیقت این پرونده ها نیز در ذیل قرار داده اجاره گنجانده می شود.

پرونده های حوزه اجاره و مستاجرگ

پرونده هایی که به کمک یک وکیل اجاره قابل حل می باشد به این شرح می باشد :

  1. تخلیه ید
  2. خلع ید
  3. دریافت خسارت ناشی از تصرف غیر مجاز
  4. خسارات ناشی از اموال
  5. پرونده های مربوط به اجاره املاک تجاری (سرقفلی و حق کسب و پیشه)
  6. پرونده های مربوط به تملک منافع حاصل از مال الاجاره
  7. و…

در حقیقت بر خلاف آنچه فکر می کنید پرونده های اجاره مربوط به اجاره آپارتمان و … نیست و خیلی موارد گسترده تری را نیز در بر می گردد که ناگزیر ممکن است شما را روزی به یک متخصص در این زمینه نیازمند کند. در چنین حالتی به کمک موسسه حقوقی عدل و حق به سادگی می توانید بهترین وکیل در این زمینه را پیدا کنید.

وکیل موجر و مستاجر

وکیل موجر و مستاجر چه خدماتی ارائه می کند ؟

شما می توانید با مراجعه به یک وکیل خوب به سادگی از این خدمات برخوردار باشید :

  1. مشاوره حقوقی : در این جلسه چیزی که حائز اهمیت بسیار می باشد دریافت اطلاعات ابتدایی و ضروری در خصوص پرونده است که شما به عنوان یک فرد عادی و غیر متخصص از آن مطلع نیستید. در حقیقت در این جلسات به اطلاعات کلی در زمینه پرونده خود دست پیدا کنید.
  2. تنظیم لایحه و شکواییه : در ادامه اگر تصمیم به تنظیم شکایت کنید باید بدانید که پرونده شما به علت حقوقی بودن در مرحله حساسی قرار دارد چرا که یک طرح دعوای نا درست باعث می شود که به طور کامل قابلیت استماع پرونده در دادگاه از بین برود و پرونده مورد نظر شما رد شود. از این روست که بهتر می باشد تا یک فرد متخصص در این زمینه به شما کمک کند.
  3. طرح شکایت : در آخر وکیل شما شکواییه یا دادخواستی را که به وکالت از شما تنظیم کرده است در مراجعه مورد نیاز قرار می دهد تا در روند قانونی خود برای پیگیری قرار بگیرد. تمامی این مراحل باید به درستی قرار بگیرد تا بدون مشکل شکلی وارد رسیدگی ماهوی به دعوا شود.
  4. پیگیری پرونده : در اینجاست که داشتن یک وکیل دلسوز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که وکیل در این مرحله باید اینکه پرونده شما در چه مرحله ای می باشد و شرایط آن به چه صورت است را به طور کامل زیر نظر بگیرد تا غفلت در پرونده موجب یک شکست پر خسارت به شما نشود و مشکلی ایجاد نکند.
  5. دفاع از پرونده : در آخر وکیل باید به نمایندگی شما از پرونده دفاع می کند که این موضوع بسیار مهم است. قانع کردن قاضی و دادگاه و گرفتن حکم کار اصلی یک وکیل می باشد که بدون شک دشوار زیادی دارد چرا که تنها یک فرد با تجربه می باشد که می داند بسته به شرایط پرونده هر حرفی را در چه مرحله ای بزند و از چه مدارکی باید استفاده کند.
  6. دریافت خسارات : خساراتی که وکیل از طرف مقابل دریافت می کند تنها خسارات ناشی از فرد مقابل نمی باشد. بلکه موارد زیاد دیگری را نیز در بر می گیرد که می توان به هزینه های دادرسی و هزینه وکیل نیز اشاره کرد. حتی مطالبه این خسارات نیز مهم می باشد چرا که اگر به درستی مطرح نشود گاهی دادگاه درخواست را رد می کند.
  7. اجرای حکم : شاید به نظر تعجب بر انگیز باشد اما حتی اجرای حکم می تواند مدت زمان زیادی به طول بیانجامد و به سختی انجام شود. از این رو مهم است که از وکیل موجر و مستاجر کمک بگیرید تا روند اجرای حکم را به بهترین شکل تسریع کند.

تمامی اموراتی که فوقا برای شما بیان کردیم هر کدام به یک تخصص خاص نیاز دارد که اهمیت مراجعه به یک وکیل خوب موجر و مستاجر را چند برابر می کند. از این روست که به شما پیشنهاد می کنیم حتما به یک وکیل خوب مراجعه کنید و به بهترین شکل ممکن حقوق خود را مطالبه نمایید.

آیا وکیل موجر و مستاجر ضروری می باشد ؟

هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که بدون وکیل نمی توانید طرح شکایت کنید. اما باید بدانید که امروزه پیروزی در پرونده ها به معنی واقعی کلمه در ذی حق بودن افراد نمی باشد بلکه در شیوه دفاع آن می باشد. از این رو بسیاری از افراد می باشد که با بی دقتی در انتخاب یک وکیل خوب خسارات زیادی را چه از نظر مالی و چه از نظر جانی به خود وارد کرده اند. از این رو باید گفت که شاید بدون یک وکیل موجر و مستاجر شکایت بسیار پر ریسک باشد که در نهایت خسارات زیادی را برایتان به همراه بیاورد.

هزینه وکیل موجر و مستاجر در تهران

در خصوص هزینه های دریافتی باید گفت که به طور این هزینه ها به دو دسته تقسیم می شود :

  1. هزینه مشاوره : این هزینه چندان زیاد و قابل توجه نمی باشد و معمولا همه از پس آن بر می آیند. خوب است بدانید که به کمک موسسه ما این مشاوره به صورت انلاین و حضوری امکان پذیر می باشد.
  2. هزینه وکالت : این هزینه از موارد زیادی مانند سختی پرونده ، ارزش پرونده و حساسیت آن تاثیر می گیرد که از این رو نمی توان در خصوص آن اظهار نظر دقیق کرد. با این وجود نگران نباشید چرا که به کمک یک وکیل خوب می توانید پس از پیروزی هزینه وکیل موجر و مستاجر در تهران را نیز از طرف مقابل دریافت کنید.

وکیل موجر و مستاجر

چگونه بهترین وکیل موجر و مستاجر را پیدا کنیم ؟

شاید امکان معرفی دقیق بهترین وکیل موجر و مستاجر در تهران میسر نباشد اما بدون شک صفحه ای که در آن قرار دارید این امکان را به شما می دهد که با یکی از بهترین وکلای تهران ارتباط بگیرید و در خصوص پرونده خود به کسب اطلاعات لازم بپردازید. موسسه حقوقی عدل و حق با سال ها تجربه حقوقی می تواند به سادگی به شما کمک کند تا یکی از بهترین وکلا در این زمینه را پیدا کرده و از او بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و به انجام مشاوره حقوقی بپردازید. 

همچنین امیدواریم این مطلب در خصوص بهترین وکیل موجر و مستاجر برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

بهترین وکیل موجر و مستاجر را چگونه پیدا کنیم ؟

به کمک این صفحه می توانید بهترین وکیل موجر و مستاجر را پیدا کنید.

هزینه وکیل موجر و مستاجر چقدر می باشد ؟

هزینه وکیل موجر و مستاجر بر اساس نوع پرونده متفاوت میباشد.

چگونه به مشاوره حقوقی در این زمینه بپردازیم ؟

به کمک این صفحه می توانید به مشاوره حقوقی بپردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *