تلفن وکیل خانواده

تلفن وکیل خانواده و مشاوره از موفق ترین وکیل تهران

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در صورت بروز مشکلات و حتی پیش از شروع زندگی با مراجعه به یک وکیل خانواده آن ها را حل کنند و از گسترش آن جلوگیری کنند. حل شدن این مشکل آن است که وکیل مورد نظر در چه سطح و پایه ای باشد و بیش از همه در چه حوزه هایی تخصص داشته باشد.

تلفن وکیل خانواده

در سایت گروه عدل و حق شما می توانید علاوه بر دسترسی به تلفن وکیل خانواده از تجربه های وکلای پایه یک دادگستری در زمینه این مجموعه استفاده کنید و مشکلات خود را تا حد امکان حل کنید.

حوزه های کاری وکیل خانواده چیست؟

وکیل خانواده می تواند در حوزه ها و مسائل مختلفی افراد را یاری دهند که این حوزه ها شامل مهریه، حضانت فرزندان، نفقه، شروط ضمن عقد و طلاق است. افراد می توانند در سایت عدل و حق از وکیل مهریه، وکیل نفقه و حتی درباره شرایط و قوانین حضانت فرزندان و… بهره مند شوند.

تلفن وکیل خانواده

وکیل طلاق

 

طلاق یکی از اتفاقاتی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت و در چند دهه اخیر به خوبی می توان افزایش آن را مشاهده کرد. طلاق ممکن است از طرف یکی از زوجین یا هردوی آنان درخواست گردد که در هر کدام از این موارد باید شرایط مختلف را در نظر گرفت. برای آگاهی بیشتر از شرایط خانوادگی خود برای طلاق می توانید با دسترسی به تلفن وکیل خانواده و مشاوره طلاق نسبت به رفع و رجوع آن اقدام کنید.

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی همانطور که از نام آن مشخص است تنها با توافق زن و مرد صورت می گیرد و نیاز به هیچ دلیل محکمه پسندی نیست. از این رو است که طلاق توافقی نسبت به انواع دیگر طلاق ها با سرعت بیشتری به وقوع می پیوندد و راحت تر از دیگر انواع است. (البته در طلاق توافقی نیز مشکلاتی و موانعی وجود دارد که برای اطلاع از گذراندن آن ها پیشنهاد می شود که به یک وکیل خانواده مراجعه کنید.)

تلفن وکیل خانواده

در طلاق توافقی زوجین با در نظر گرفتن شرایط موجود خانوادگی با یکدیگر توافق می کنند که دیگر قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند و درباره جدایی به توافق می‌رسند.

در  طلاق توافقی باید توجه شود که زوجین حتما درباره تمام مسائل به توافق برسند. این بدان معنا است که زوجین در تمام مسائل از جمله مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه و در صورت داشتن فرزند مشترک، حضانت فرزند و … باید به طور کامل به یک نظر واحد برسند و سپس اقدام به طلاق کنند.

اگر درباره طلاق توافقی و جزئیات مربوط به آن ابهاماتی دارید می توانید با استفاده از تلفن وکیل خانواده و یا شماره وکیل طلاق نسبت به برطرف سازی این ابهامات اقدام کنید.

اجرت المثل در طلاق توافقی

اجرت المثل در واقع مزدی است که زن بابت کارهایی که در منزل انجام می دهد دریافت می کند و این هزینه زمانی متعلق به زن است که مرد قصد طلاق داشته باشد و یا زن نخواهد که کارها را به صورت رایگان انجام دهد. بنابراین یکی از ضروریات در طلاق توافقی، توافق در مورد اجرت المثل است.

طلاق از طرف زوجه

طلاق از طرف زوجه در زمانی مطرح می شود که یکی از بندهای 12 گانه عقدنامه را شامل شود. در این صورت است که زوجه با استناد به این بندها می تواند اقدام به طلاق کند که البته در برخی از این موارد نیاز به حضور شخصی است که در حوزه قوانین متخصص بوده که دسترسی به تلفن وکیل خانواده مجرب و پایه یک می تواند تاثیر به سزایی در سرعت بخشیدن به روند طلاق باشد.

تلفن وکیل خانواده

مزایای طلاق از سوی زن توسط وکیل

  • 1- در صورتی که شرایط خانوادگی یکی از 12 مورد را در بگیرد می تواند روند رسیدگی را تسریع بخشد.
  • 2- حضور زن در دادگاه الزامی نیست.
  • 3- نیازی به حضور زن در جلسات داوری نیست.
  • 4- وکیل قادر است تا تمام حق و حقوق زن را در غیاب او بگیرد.
  • 5- حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور زن در دادگاه نیز امکان پذیر است.

 

طلاق از طرف زوج

در صورتی که طلاق از طرف مرد صورت بگیرد، وی مکلف است تا مهریه سایر مطالبات را به صورت یکجا به زوجه بپردازد. در هیچ صورتی نمی توان زن را بدون مهر طلاق داد مگر آنکه زوجه مهریه را ببخشد و یا اینکه فریب در ازدواج وجود داشته باشد. به همین دلیل اگر مرد امکان مالی نداشته باشد یا توانایی مالی یک جا پرداخت کردن مهریه را نداشته باشد، می تواند تقاضای اعسار و تقسیط از دادگاه کند.

پرداخت نفقه تا زمان عده تا بعد از صدور حکم طلاق از طرف مرد که مدتی در حدود 100 روز است به عهده مرد می باشد و به این ترتیب مرد باید نفقه را در این 100 روز به طور تمام و کمال پرداخت کند. لازم به ذکر است در صورتی که زوجین توافق کنند یا زوجه باکره باشد مرد از دادن نفقه معاف است.

تلفن وکیل خانواده

اجرت المثل نیز یکی از حقوقی است که باید توسط مرد به زن پرداخت شود. محاسبه اجرت المثل بدین صورت است که ایام زوجیت، از زمان ازدواج تا طلاق سنوات زندگی مشترک تعیین میشود. هر ساله طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری بر اساس میزان دارائی زوج، وضعیت زوجه، تعداد فرزندان و سبک زندگی تعیین خواهد شد.

طلاقی که از سوی مرد حاصل می گردد ممکن است به دو حالت باشد:

  • مرد با دلیل موجهی اقدام به طلاق کند.
  • مرد عذر موجهی برای طلاق همسر نداشته باشد.

در حالت اول که مرد دلایلی از جمله (بیماری خاص، سو رفتار، عدم تمکین زن و…) دارد، تنها مکلف به پرداخت مهریه و جهیزیه به همسرش است. البته لازم به ذکر است که این دلایل باید از سوی دادگاه به عنوان دلیل موجه اثبات شود.

در حالت دوم مرد مکلف است تا علاوه بر مهریه و جهیزیه، نفقه و اجرت‌المثل و یا نحله متعلقه را به زن پرداخت کند.

تلفن وکیل خانواده

مزایای طلاق از سوی مرد توسط وکیل

  1. مدت زمان تخمینی با داشتن شرایط مناسب حدودا 5 ماه است.
  2. حضور مرد در دادگاه الزامی نیست.
  3. نیازی به حضور مرد در جلسات داوری نیست.
  4.  وکیل قادر است تا نسبت به رسیدگی به تمام حقوق وی اقدام کند.
  5.  حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور مرد در دادگاه نیز امکان پذیر است.

گروه حقوقی عدل و حق با داشتن سال ها تجربه در دادگاه خانواده می تواند شما را در انواع مسائل و مشکلات یاری می دهد. بای برخورداری از یک وکیل با تجربه و مشورت گرفتن از آن در زمینه خانواده تنها کافی است با تلفن وکیل خانواده درج شده تماس حاصل فرمایید.

وکلای عدل و حق از تخصص و تجربه بالایی برخوردار هستند و می توانند افراد را در هر زمینه حقوقی که به وکیل و یا مشاوره آن نیاز دارند، کمک کنند.

4.6/5 - (315 امتیاز)

حوزه های کاری وکیل خانواده چیست؟

در حوزه ها و مسائل مختلفی می تواند افراد را یاری دهد از جمله این موارد می توان به مهریه، حضانت فرزندان، نفقه، شروط ضمن عقد و طلاق اشاره کرد.

طلاق توافقی چیست؟

در طلاق توافقی زوجین با در نظر گرفتن شرایط موجود خانوادگی با یکدیگر توافق می کنند که دیگر قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند و درباره جدایی به توافق می‌رسند.

طلاق از سوی مرد به چند صورت است؟

ممکن است به دو حالت باشد. یک مرد با دلیل موجهی اقدام به طلاق کند و دو آن که مرد عذر موجهی برای طلاق همسر نداشته باشد.

1 دیدگاه

  • با سلام
    می خواستم بدونم مهرالسنه حضرت زهرا در دادگاه چگونه محاسبه می شود؟
    در اداره ثبت به من میگن معادل امروزش کلش میشه ۱۲ میلیون
    منو فرستادن اتحادیه طلا ونقره کارشناس بگه
    در صورتی که همه جادراینترنت اونو معادل ۲۱ سکه بهار ازادی میگه.من چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *