گرفتن وکیل از خارج

گرفتن وکیل از خارج

شخص ایرانی در هر کجا ایران که باشد جزئی از تبعه ایران محسوب می شود و حق و حقوق قانونی در این کشور دارد. در حقیقت نمی توان گفت که با خروج از ایران و ساکن شدن در کشور دیگری ، مشکل حقوقی در کشور ایران برای شما به وجود نمی آید. این اتقاق ممکن است برای هر کسی بیوفتد که نیاز به پیگیری قانونی و حقوقی پرونده ای در ایران باشد ولی به دلایلی همچون اقامت در سایر کشور ها ، امکان پیگیری شخصی آن نباشد. در این زمان ، گرفتن وکیل از خارج بهترین انتخاب برای شما می باشد.

با گرفتن وکیل از خارج از کشور می توانید به راحتی تمامی مسائل و مشکلات حقوقی خود در ایران را حل کنید . بدین منظور با گروه حقوقی عدل و حق تماس بگیرید.

آیا گرفتن وکیل از خارج امکان پذیر است ؟

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که اگر مقیم خارج از کشور باشید ، امکان اتخاذ وکیل وجود دارد یا نه ؟ شما در هر کجای ایران که زندگی کنید همچنان جزئی از تبعه ایران می باشید و حق و حقوقی در این کشور دارید. این مورد در اصل 40 قانون اساسی تجلی یافته است :

تابعیت کشور ایران حق مسلم هر فرد ایرانی و دولت نمی‌تواند از هیچ ایرانی سلب تابعیت کند، مگر به درخواست خود او یا در صورتی که به تابعیت کشور دیگری درآید.

حتی اگر تابعیت کشور دیگری را به دست آورید به این معنی نیست که تمامی حقوقتان در ایران از بین میرود. از آنجا که اهدا وکالت و اتخاذ وکیل در کشور نیز حقی است که به تمامی ایرانیان داده شده است فرقی نمی کند در کجا دنیا باشید. شما به عنوان فردی ایرانی که حقوقی برای خود دارید می توانید با استفاده از وکیل پایه یک دادگستری حقوق خود را در هر زمینه ای پیگیری کنید.

پس گرفتن وکیل از خارج امکان پذیر می باشد و هیچ کسی نمی تواند شما را از این کار منع کند.

گرفتن وکیل از خارج

چرا باید به گرفتن وکیل از خارج اقدام نمود ؟

احتمالا این سوال برای شما به وجود بیاید که گرفتن وکیل از خارج چه لزومی دارد و چرا از اهمیت زیادی برخوردار است . در این قسمت ما به توضیح آن می پردازیم.

1-امکان حضور شما در مواقعی غیر ممکن است.

یکی از مهم ترین دلایلی که افرادی از خارج از کشور به دریافت وکیل می پردازند و یا وکلایی در ایران به وکالت ایرانیان مقیم خارج می پردازند. چرا که در بسیاری از مواقع امکان برگشت شخص به ایران وجود ندارد. به صورت غیر حضوری نمی توان هیچ کدام از امور حقوقی را پیگیری کرد. فقط در صورتی این مورد امکان پذیر است که شما وکالتنامه پیگیری امور خود را به شخصی بدهید تا حضور او به جای شما کافی باشد و امضای او به جای شما سندیت داشته باشد.

2-امکان حضور شما در ایران محدود است.

حتی اگر بتوانید مدتی را در ایران حضور پیدا کنید بدیهی است که این زمان محدود خواهد بود. روند پیشروی دادگاه های ایران معمولا طولانی می باشد و مدت زمان زیادی صرف می شود تا پرونده شما به نتیجه برسد. فردی که مقیم خارج از ایران نیز می باشد نمی تواند در روند طولانی پیشروی پرونده در ایران بماند و منتظر بماند تا حکم صادر شود. این مشکل با گرفتن وکیل از خارج به خوبی حل می شود.

با تنظیم یک وکالتنامه برای ایرانیان خارج از کشور به خوبی مشکلاتی و محدودیت هایی که برای شما به وجود میاید حل می شود چرا که وکیل که اتخاذ نموده اید این اجازه را دارد تا به وکالت از شما در تمامی مراحل دادگاه حضور یابد و وجود او در تمامی محاکم امکان پذیر باشد.

3-با نظام حقوقی ایران آشنایی ندارید.

حتی افرادی که در ایران حضور دارند نیز به خوبی با نظام حقوقی ما آشنایی ندارند و نمی دانند بهترین راه برای پیگیری یک پرونده به چه صورت می باشد. بدیهی است که شما حتی اگر بتوانید در ایران حضور پیدا کنید ، نمی دانید که برای اعاده حقوق خود باید چه کنید ، به کجا مراجعه کنید یا بهترین راه برای حل مشکلتان چیست. به شما پیشنهاد می کنیم به جای تلف کردن وقت خود ، با یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تماس برقرار کنید و به گرفتن وکیل از خارج از کشور اقدام کنید.

به طور کلی فردی که در خارج از کشور زندگی می کند در زمینه پیگیری پرونده حقوقی ، بسیار محدود خواهد بود. افرادی که در ایران وجود دارند و در تمامی مراحل دادرسی نیز حضور دارن هم گاهی در زمان بسیار طولانی موفق به دریافت حق خود می شوند. شما که در خارج از ایران وجود دارید به مراتب مشکلات بیشتری برای اعاده حق خود خواهید داشت. پس بهترین راه برای مطالبه حقوق در سریع ترین زمان ممکن ، گرفتن وکیل از خارج می باشد.

گرفتن وکیل از خارج

مزایا گرفتن وکیل از خارج چه می باشد ؟

در این قسمت به توضیح تمامی مزایا که با داشتن وکیل از خارج به دست می آورید می پردازیم. پس با ما همراه باشید :

کسب اطلاعات کامل در مورد پرونده حقوقی :

شما پیش از این که وکالتنامه ایرانیان خارج از کشور را تنظیم کنید ، از طریق وکیل منتخب خود به مشاوره حقوقی می پردازید. در این مشاوره حقوقی می توانید تمامی نکات مهم و حساسی که در زمینه پیگیری پرونده لازم می باشد را کسب کنید. همچنین وکیل پایه یک دادگستری به شما اطلاعاتی در مورد درصد پیروزی پرونده ، مدت زمانی که طول می کشد ، مراجع ذی صلاحی که می توانید از طریق آن اقدام فرمایید و مواردی از قبیل می دهد تا آگاهانه تر اقدام به عمل کنید.

عد نیاز به حضور در مراحل دادرسی :

از مهم ترین مزایا گرفتن وکیل از خارج برای ایرانیان مقیم خارج از کشور همین می باشد. شما با اتخاذ وکیل دیگر نیاز نیست که به ایران برگردید تا در مراحل دادرسی حضور پیدا کنید. حضور وکیل به نیابت از شما کافی می باشد و با ارائه وکالتنامه ایرانیان مقیم خارج ، حرف او در همه جا سندیت خواهد داشت.در این صورت تمامی محدودیت های شما برای حل مشکل یا مسئله حقوقی از بین می رود.

اطمینان از وضعیت پرونده

شما با گرفتن از وکیل از خارج می توانید مطمن باشید که پرونده شما از بهترین وضعیت ممکن در حال پیگیری می باشد. در حقیقت حتی اگر در مراحل دادرسی حضور نداشته باشید و به طور دقیق از جزئیات اوضاع پرونده آگاه نباشید ، اما آراماش خاطر دارید چرا که پرونده شما توسط وکیل پایه یک دادگستری پیگیری می شود و قطعا در بهترین و سریع ترین راه ممکن در حال پیگیری می باشد.

دریافت حکم مطلوب در سریع ترین زمان ممکن :

فوقا ذکر کردیم که حتی برای افرادی که در ایران حضور دارند و خود روند دادرسی را پیگیری می کنند نیز ، دریافت حکم مطلوب در مدت زمان طولانی صورت میگیرد. این در حالی است که یک وکیل می داند از چه طریقی برای حل مشکل شما ورود پیدا کند و در زمان مناسب به انجام چه اقداماتی بپردازد. اگر با گرفتن وکیل از خارج ، مشکل حقوقی خود را پیگیری کنید می توانید مطمن باشید که دوری مسیر و عدم حضور شما در ایران ، تاثیری در مدت زمان دریافت حکم نخواهد داشت.

اگر می خواهید به اتخاذ وکیل از خارج اقدام فرمایید ، این امکان از طریق سایت عدل و حق برای شما میسر شده است.

گرفتن وکیل از خارج

در زمان گرفتن وکیل از خارج به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

  • مطمن بودن وکیل : وکیلی که شما اتخاذ می کنید باید از هر نظری قابل اعتماد باشد چرا که به جای شما در امور مشخص شده حق هر کاری را خواهد داشت و حتی امضا او نیز سندیت خواهد داشت.
  • تخصص وکیل : فرقی نمی کند که در خارج از کشور باشید یا داخل ؛ وکیلی که که اتخاذ می کنید باید در زمینه پرونده شما تخصص و مهارت لازم را داشته باشد.
  • تجربه وکالت برای ایرانیان مقیم خارج : بهتر است وکیلی که انتخاب می کنید در گذشته نیز سابقه گرفتن پرونده های حقوقی از خارج از کشور را داشته باشد تا در این زمینه آگاهانه تر عمل گردد.
  • سابقه طولانی و ممتاز : اگر می خواهید بدون دغدغه از وضعیت پرونده ی خود مطمن باشید ، بهتر است از طریق یک وکیل پایه یک دادگستری کارکشته ، حرفه ای و با سابقه اقدام کنید.
  • حق الوکاله مناسب : به علت زندگی در خارج از کشور ممکن محدودیت های مالی برای شما برای پرداخت حق الوکاله وکیل وجود داشته باشد. به همین علت است که یک وکیل منصف می تواند تمامی دغدغه های شما را از بین ببرد و خیال شما را از بابت مشکلات حقوقیتان راحت کند.

اگر به دنبال گرفتن وکیل از خارج از کشور با این ویژگی ها می باشید در جای درستی قرار دارید. گروه حقوقی عدل و حق با کادر حقوقی مجرب و حرفه ای خود و سابقه طولانی در زمینه انواع مشکلات کیفری ، حقوقی ، ملکی ، و… به شما پیشبرد پرونده و دریافت حکم مطلوب کمک خواهد کرد.

از طریق این صفحه امکان تماس با وکیل و گرفتن وکیل از خارج برای شما میسر شده است. کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره حقوقی به اتخاذ وکیل مناسب خود بپردازید.

 

4.6/5 - (233 امتیاز)

آیا گرفتن وکیل از خارج از کشور امکان پذیر است ؟

بله شما به عنوان یک فرد ایرانی در هر کجای دنیا که باشید حق اتخاذ وکیل را دارید.

در چه اموری می توان از خارج از کشور وکیل گرفت؟

هر مشکل حقوقی که در ایران برای شما به وجود آمده باشد ، از طریق وکیل می تواند پیگیری شود.

مزایا داشتن وکیل از خارج از کشور چیست ؟

عدم نیاز به بازگشت به ایران ، پیگیری پرونده در سریع تر زمان ممکن ، دریافت سریع حکم مطلوب و ... از مزایا داشتن وکیل از خارج می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *