4626790

4626790


مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

مشورت با وکیل : مسائل حقوقی، از جمله مسائلی است که ممکن است برای هر فردی در طول زندگی اش اتفاق افتد از این رو بسیار مهم است که در مواجه با این مسائل چه برخوردی داشته باشید. برخی از افراد ترجیح می دهند تا با تکیه بر خود در این موارد از حقوق خویش دفاع کنند.

اما تجربه نشان می دهد معمولا در این موارد دعاوی و پرونده های حقوقی به درستی پیش نخواهد رفت. در این شرایط لازم است تا اقدام به مشاوره با وکیل کنید تا بتواند شما را در این راه یاری دهد.

وکیل
نیاز به گرفتن مشاوره از یک وکیل مجرب دارید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید

البته مشاوره وکیل را نباید تنها منحصر به زمانی کرد که دچار مشکل می شوید و اتفاقات حقوقی برای شما می افتد، بلکه بهتر است در بسیاری از موارد حتی پیش از انجام معامله یا انعقاد قرارداد از مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری بهره ببرید. مشاوره با وکیل می تواند در موارد مختلفی صورت گیرد که از آن جمله به موارد زیر اشاره کنیم:

1- مشورت با وکیل طلاق : چنانچه در شرایطی باشید که طلاق را راه حل زندگی خود بدانید می توانید از مشاوره با این وکیل استفاده کنید. وکیل به شما کمک می کند تا راه درست را در این حوزه پیش بگیرید.

2-مشاوره طلاق توافقی: در برخی از موارد زوجین تصمیم می گیرند تا به صورت توافقی طلاق بگیرند. از این رو  مشاوره با وکیل طلاق یکی از اصلی ترین

3-مشورت با وکیل کیفری: یکی دیگر از مباحث مهم در حوزه مسائل حقوقی است که وارد شدن در آن نیازمند مشاوره با یک وکیل است. دعاوی کیفری به دلیل حساسیت و پیچیدگی که دارند از اهمیت زیادی برخوردارند.

4-مشاوره وکیل ملک: یکی دیگر از مسائل بسیار معمول است که بسیاری از افراد با آن دست به گریبانند. پیشنهاد ما این است که علاوه بر آنکه در زمان رویارویی با مشکل با وکیل مشاوره کنید بلکه قبل از انجام معامله یا انعقاد قرارداد نیز از مشاوره با وکیل بهره بگیرید. از این جهت می توانید درباره این موضوعات با وکیل پایه یک دادگستری یک مشاوره داشته باشید.

5-مشاوره شرکتی: معمولا بهتر است دارندگان شرکت ها پیش از ثبت شرکت و در حین کار نیز از مشاوره یک وکیل بهره بگیرند. البته شرکت ها می توانند همواره از یک وکیل پایه یک دادگستری به عنوان وکیل شرکت دعوت به همکاری کنند، بدین صورت وکیل در جریان تمام اموری که برای شرکت پیش می آید قرار دارد و مشکلی پدیدار نخواهد شد.

4-مشاوره برای جرایم رایانه ای : با گسترش استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی نوع جدیدی از جرایم شکل گرفت که به آن جرایم رایانه ای می گویند. وجود این جرایم لزوم مشاوره با وکیل را در موارد مربوطه در پی دارد.

5- مشاوره حقوقی قراردادها: قراردادها از جمله مواردی هستند که لازم است حتی پیش از انعقاد آن از مشاوره یک وکیل مجرب در این حوزه بهره بگیرید.

6-مشاوره حقوقی مالیات : در برخی مواقع در بحث مالیات ها به مشکلاتی برمی خورید که لازم است از کمک یک وکیل در این باره استفاده کنید.

در چه مواقعی باید از مشاوره حقوقی بهره برد؟

ممکن است هر فردی بسته به شرایط و آگاهی های خود در زمان های متفاوتی اقدام به مشاوره با وکیل کند. این شرایط از شخصی به شخص دیگر فرق می کند اما می توان گفت که مشاوره در هر زمانی می تواند آثار مثبت خود را برای موکلین داشته باشد. از جمله مواردی که باید فرد در رابطه با آن ها باید مشاوره حقوقی داشته باشد.

1- همانطور که مشخص است بسیاری از قوانین و مقررات دارای الفاظ پیچیده و کلمات مشکلی هستند که درک و تفسیر آن ها برای افرادی که تخصص کافی ندارند بسیار دشوار است. در برخی از مواقع این دشواری به حدی است که فرد عملا نمی تواند استفاده ای از آن ها برای دفاع از خود داشته باشد.

2-پیچیدگی پرونده مربوطه شخص را ملزم به گرفتن مشاوره کند. بعضی اوقات پیچیدگی و تخصص پرونده ها به شکلی است که شخص به تنهایی نمی تواند در رابطه با آن اقدام کند. در این موارد پرونده دعاوی مورد نظر باید مورد بررسی مشاور حقوقی قرار گیرد تا از این طریق راهکار مناسب را ارائه دهد.

3- تغییرات جدید در قوانین: قوانین همواره در حال تغییر هستند و طبیعی است افرادی که در حوزه مسائل حقوقی تخصصی ندارند از این موارد نیز آگاه چندانی ندارند. در این موارد مراجعه به وکیل و مشاوره با وی است تا به این ترتیب از قوانین جدید آگاهی یابید.

3- کمبود بودجه: در برخی موارد نیز شخص به دلیل آن که نمی تواند هزینه وکالت را پرداخت کند از مشاوره یک وکیل حقوقی بهره می گیرد تا بتواند پرونده مربوطه را به شکل صحیح تری پیگیری کند.

اگرچه همه وکلای پایه یک دادگستری می توانند وکالت تمام دعاوی را قبول کنند اما معمولا وکلا به صورت تخصصی در بخش های مختلف فعالیت می کنند. از این رو می توانید برای مشاوره در انواع مسائل حقوقی مانند کیفری، خانوادگی، طلاق، مهریه، ملکی و … به وکلای پایه یک مراجعه کنید.

برای مشاوره با وکیل می توانید به تیم حقوقی عدل و حق مراجع کنید و اطمینان داشته باشید که وکلای مجرب تیم ما با ارائه مشاوره در تمام حوزه های حقوقی شما را در رسیدن به شرایطی مطلوب یاری می کنند.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *