636562324305552063

نحوه شکایت بین المللی چگونه است؟

آنچه آمار به ما درباره نحوه شکایت بین المللی میگوید این است که تقریبا ۶ میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند و در سال جمع زیادی از ایرانیان نیز به خارج از کشور سفر می‌کنند که در نتیجه این رفت و آمدها، ممکن است مشکلات حقوقی خاصی برای اتباع ایرانی به وجود آید که لازم به پیگیری حقوقی و قضایی موضوع باشد. به همین خاطر، کسانی که در ایران قانون گذاری میکنند برای حمایت از اتباع خود در مقابل دولت‌های خارجی، قوانینی را وضع کرده است.

از سال ۱۳۸۷ زمانی که قانون «صلاحیت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت‌های خارجی» تصویب شد اتباع ایرانی که از اقدامات دولت های خارجی ضرر دیده اند دیگر نیازی به طرح شکایت از یک دولت خارجی در مراجع بین‌المللی یا بیگانه را ندارند و می‌توانند به راحتی به دادگاه حقوقی تهران مراجعه و علیه کشور بیگانه و نقض‌کننده حقوق اتباع ایران طرح دعوی کنند.

وکیل
نیاز به گرفتن مشاوره از یک وکیل مجرب دارید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید

بر اساس آنچه در ماده یک «قانون صلاحیت دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت‌های خارجی» نوشته شده است ، در مواردی که در این قانون مشخص شده ، اتباع حق طرح شکایت از یک دولت خارجی را دارا میباشند. اولین مورد این قانون به خسارات حاصله از هر اقدام و فعالیت دولت‌های خارجی در داخل یا خارج ایران مربوط میشود  که مغایر با حقوق بین‌الملل باشد و به فوت یا صدمات بدنی یا روانی یا ضرر و زیان مالی اشخاص منجر شود.

شکایت از یک دولت خارجی چگونه انجام می شود؟

مثلا، کاری که بعضی کشورهای اروپایی کردند و آن ارائه سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی به کشور عراق و استفاده از آن در جنگ ایران وعراق علیه کشورمان، یکی از مواردی است که در این زمینه میتوان به آن رسیدگی کرد. مثالی دیگری که میتوانیم در این مورد بزنیم این است که بر اساس این بند از قانون تاکنون پیگیری و برای آن طرح دعوا شده، شکایت از یک دولت خارجی در خصوص تحریم هواپیمایی ایران و ضرر ناشی از سقوط هواپیماها و کشته شدن افراد زیادی که ایرانی بودند در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی در نتیجه این تحریم‌ها است. این تحریم یکی از مواردی است که طی آن، اقدام دولت خارجی مغایر با حقوق بین‌الملل تلقی شده و از این نظر قابل طرح و رسیدگی است. شکایتی در این زمینه در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران در حال رسیدگی است.

مورد دومی که قانون شکایت از یک دولت خارجی را مجاز دانسته است، خسارت های بوجود آمده از اقدامات یا فعالیت های افراد  یا گروه‌های تروریستی در داخل یا خارج ایران است که دولت خارجی آنها را یا تشویق میکند یا حمایت  یا اجازه اقامت یا رفت و آمد و یا فعالیت کردن در قلمرو حاکمیت خود را به آنها می‌دهد و اقدامات که گفته شده منجر به فوت یا صدمات بدنی یا روانی یا ضرر و زیان مالی می‌شود. برای مثال، فعالیت و تمرکز گروهک منافقین در کشورهای اروپایی یا گروهک‌های تروریستی شرق کشور در پاکستان در زمره این موارد است.

 

شکایت بین المللی

چگونگی اجرای حکم در شکایت بین المللی

قانونگذار بعد از اینکه افرادی که صلاحیت لازم را برای طرح دعوا علیه دولت خارجی دارند انتخاب میکند ، به موضوع اجرای حکم نیز توجه زیادی میکند و برای تضمین اجرای احکامی که علیه دولت‌های خارجی صادر می‌شود، اجازه داده است تا از اموال متعلق به دولت یا مقامات یا نمایندگان آن یا نهادهای وابسته یا در کنترل دولت خارجی شامل این قانون برای اجرا شدن این حکم قانونی استفاده شود. البته باید بگوییم که قانون بر این موضوع تاکید کرده است که موارد مصرحه در معاهدات بین‌المللی لازم‌الاجرا نسبت به دولت جمهوری اسلامی ایران از شمول این موارد استثنا شده است.

چه تضمینی وجود دارد؟

در شکایت بین المللی برای اینکه حقوق زیان‌دیدگان را بهتر تضمین کند ، آیین‌نامه اجرایی این قانون رسیدگی به دعاوی که گفته شد را بدون پرداخت هزینه دادرسی و مالیات وکالت وکلای خواهان مجاز دانسته و بر این موضوع تاکید زیادی کرده که بعد از اجرای حکم و اخذ فردی که محکوم شده، هزینه دادرسی و مالیات وکالت از سوی دایره اجرای احکام مدنی دادگستری کم شده و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز میشود . در واقع این قانون  قانون با این مقرره این هدف را دنبال میکند که وقتی حکم به مرحله اجرایی نرسید، زیان‌دیده مجبور به پرداخت هزینه اضافی علاوه بر زیان‌های قبلی نشود و بنابراین، اخذ هزینه دادرسی و تمبر مالیاتی وکیل را به اخذ محکوم‌به و اجرای حکم منوط کرده است.

آیین نامه ها چه میگویند درباره نحوه شکایت بین المللی؟

آیین‌نامه همچنین بر این مهم تاکید کرده است که میزان خسارتی که برای تنبه است با توجه به آثار و تکرار و متداوم بودن نقض قانون ها و مقررات داخلی کشور و بین‌المللی از طرف کشور خوانده علیه دولت یا مقامات کشور جمهوری اسلامی ایران، شدت و گستردگی صدمات و خسارات جانی، معنوی و مالی واردشده و حکم های  مشابه دادگاه خارجی تعیین می‌شود.

 

شکایت بین المللی

نکات مهم در مورد نحوه شکایت بین المللی:

  • نشانی دادسرای امور بین الملل کجاست برای شکایت بین المللی ؟
  • چگونه و از کجا شکایت خود را در داسرای امور بین‌الملل شروع کنید؟
  • چه نوع دعاوی و جرایمی قابل پیگیری در داسرای امور بین الملل می‌باشد؟
وکیل
نیاز به گرفتن مشاوره از یک وکیل مجرب دارید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید
نحوه طرح دعوی در دادسرای بین الملل چگونه است؟

برای اینکه نحوه شکایت بین المللی را در دادسرای بین الملل بدانید باید مانند همه دادسراها، حضور شاکی و یا وکیل شاکی، تنظیم شکواییه و ضمیمه نمودن مدارک و مستندات و همچنین پرداخت هزینه دادرسی، از ضروری ترین و مهم ترین اقدامات میباشد.

بهترین اقدام برای ادامه این مسیر کمک گیری از وکیل ماهر و متخصص در این زمینه میباشد.

آدرس دادسرای امور بین الملل ( ناحیه 30تهران ) به نشانی: تهران- میدان پانزده خرداد- دادسرای عمومی و انقلاب تهران- طبقه اول

دعاوی و جرایم قابل طرح در دادسرای امور بین الملل:

موضوع عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی که با دادن وعده‌های بدون هیچ تضمینی ، مدعی این هستند که ثبت شرکت کنند و کارآفرینی در سطح بین‌المللی می‌نمایند، از جمله جرایم قابل طرح در داسرای جرایم بین‌الملل است که این روزها این موضوع بسیار فراگیر شده است و وکیل مناسب و متخصص در این امر میتواند شمارا از این خطر نجات دهد.

4.6/5 - (320 امتیاز)

53 دیدگاه

  • با سلام وقت بخیر رحمان رئیسی هستم از شهرکرد به حضورتان میرسانم سال ۹۳ در دبی در جشنواره فستیوال جهانی شرکتی بنام گلدن ویکس (goldenweeks)در فرودگاه توسط لیدر دفترچه دعوتی به ما دادند جهت شرکت در جشنواره و زمانی که اونجا رفتم جمعیت زیادی انجا بود که همه در حال قرارداد بستن قرارداد که موضوع آن سرمایه گذاری در هتل و استفاده از هتل در سال های بعد بود آنها زبانشان انگلیسی بود و یک نفر فارسی زبان و بنده با یکی از انها صحبت کردم و قراردادی بستم و پولی معادل ۱۰ هزار درهم پرداخت نمودم ولی متاسفانه بعد از بستن قرارداد و آمدن به ایران این شرکت ایمیل های من را پاسخ نمیداد و الان بنده ۶ سال هست که از پرداخت پولم میگذرد کمکی از دستتون برمیاد به من بکنید تشکر

    • سلام وقت بخیر پدر من عربه و مادرم ایرانی پدرم وقتی من یک سالم بوده ول کرده مارو رفته عراق و تا الان ک بیست و شش سالمه هیچ خبری و تلفنی و حمایتی از ما نکرده راستش تا الان منم حمایتشو نمیخواستم اما به خاطر یه شرایطی سخت به حمایت احتیاج دارم چطوری میتونم پیگیر شم و از پدرم شکایت کنم در مشهد که بتونم مشکلمونو حل کنم ممنون از کمکتون خسته نباشید در پناه خدا باشید خدانگهدار 🙏🌹

  • باسلام . بنده دوسال پیش دریک شرکت که ادرسوییس میباشد به مبلغ ۱۵۰۰دلارسرمایه گزاری کردم دوماه پیش به ماسودمیداد ازطریق بیت کوین اماحالا دیگه نه ایا میشه شکایت کرد باورکنید بنده هزینه ندارم درقبال شکایت وبیکارم

      • سلام من مدت چهارده سال است در اتریش زندگی میکنم دولت اتریش با ندیده گرفتن حقوق انسانی ما باعث شده زن وا بچه های من از من جدا شوند وا من را از خانه بیرون کردند هیچ کمکی هم به من نمیکند تا من برگردم کشورم یا اینکه همینجا از شدت مشکلات روانی خودکشی کنم تا هالا پنج سال را تحمل کردم ولی دیگر سخته نمیتوانم بارها با مسعولین این کشور تماس گرفتم ولی هیچ کمکی نکردند وا میگند برگرد کشورت

    • تو هم مثل من هستی من هم یه شرکت هست که 1500 دلار سرمایه کذاری کردم و الان به من سود نمیدهد و پول من را نمیدهند و پولم را نگه پاشته اند

      • سلام من مبلغ ۵۴ دلار در یک شرکت امریکایی به نامinvestpalfund سرمایه گذاری کردم و قرار شد سود بده که چند روز واریز کرد ولی نمیشد برداشت کرد تا چند وقت پیش که گفتن حساب شما مسدود شده.آیا میشود کاری کرد؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید

      • سلام و وقت بخير
        سپاس گذارم و عذرخواهی
        لطفا در مورد بیماری اسکیزوفرنی حاد اعصاب و روان و در گیر بودن در حدود 12 سال و قطع نشدن بیماری در این مدت و احساس شکنجه و نجوای صدا به چه گونه میشه اقدام کرد

  • با سلام من از 2 ماه پیش در طی چند مرحله مبلغ 2000 دلار واریز به صورت بیت کوین و اتریوم به یک شرکت آمریکایی انگلیسی جهت سرمایه گذاری دادم و از آنها فقط شماره های تلفن و واتس آپ و اینستا دارم و البته حساب کاربری در سایت شرکت میخواستم ببینم میتونم از طریقی شکایت کنم و به پولم برسم؟؟؟

  • با سلام
    اینجانب مقیم کشور عمان بودم و در روزهای ترور سردار سلیمانی یک ایمیل تهدید آمیز به سفارت آمریکا در مسقط عمان ارسال نمودم و منظور خاصی نداشتم .پس از مدتی بعد که به عمان مراجعت نمودم و هنگام ورود در فرودگاه مسقط بازداشت شدم و به مدت شش روز در فرودگاه بازداشت بودم و هیچگونه اجازه دسترسی به سفارت و یا وکیل جهت دفاع از خود به من داده نشد و پس از شش روز بازداشت بدون هیچگونه توضیحی اقامت من را کنسل و به ایران فرستاده شدم . با توجه به این که من در عمان مغازه داشتم و مجبور شدم مغازه خودم را با ضرر بسیار واگذار کنم و اقامتی هم بدون هیچ دفاعی کنسل کردند ، آیا میتوانم ادعای خسارت نمایم یا خیر .
    من از طریق وزارت امور خارجه اقدام کردم ولی جواب قانع کننده ای به من ندادند.

  • با سلام ، مشكلي دارم لطفا راهنمايي كنيد,،از طريق فردي در مونترال كانادا براي فرزندم پذيرش كالج و مجوز تحصيل در كانادا صادر شد ولي در بررسي پرونده دولت كانادا در نهايت ويزا براي ايشان صادر نكرد ، اين شخص در كانادا اعلام كرده كه با وكيلي كانادايي كار مي كرده و الان آن وكيل به شهر ديگري رفته و حضور ندارد ، آيا از ايران ميتوان به جرم كلاهبردار از آن ايراني در كانادا شكايت كرد؟ لطفا راهنمايي بفرماييد

  • سلام من حدود یک هفتس که از یک برنامه خارجی استفاده میکنم . قرار بود که من بعد از رسیدن به واحد مورد نظر و پرداخت ان واحد به برنامه در ۷ روز آتی مقدار معنی که قرار بود بدهند را ندادند. چجوری میتونم از این برنامه شکایت کنم؟

  • ما فرهنگیان از دولت‌ها و مجالس ایران در رابطه با اجرا نشدن لایحه‌ی رتبه‌بندی فرهنگیان و سالها دروغ و فریب در این رابطه شکایت دارم چگونه این حق مسلم و قانونی را که خود نظام هم به آن اقرار دارد را بستانیم بکجا شکایت کنیم

  • با سلام
    بنده فرزند شهید جنگ تحمیلی هستم. باتوجه به قطعی شدن متجاوز جنگ از طرف محافل و مراجع رسمی بین امللی ، آیا امکان اراِیه داخواست و تقاضای دریافت غرامت ( دریافت دیه) از دادگاه لاهه وجود دارد؟
    ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید

    • دیه میخوای ؟بنیاد شهید ساپورت نمیکنه واقعا؟ داری از کشورهای دیگه گدایی میکنی؟ خاک تو سرت پدرت خون داد که مردم ایران دستشون رو پیش هر خارجی دراز نکنه آبروی پدرت رو بردی و میلیون ها شهید دیگرو

  • با سلام . بنده از در این شرکت CRYPTOSOLUTIONTRADEFX
    از طریق مشاورو کارشناس کارگذاری شرکت با راهنمایی ناقص ایجاد حساب کردم برای سرمایه گذاری که سطح سرمایه گذاری ها از 300دلار تا 20000دلار است .که سطح نقره ای را انتخاب کردم و 1200دلار واریز کردم به حساب تجاری خودم مثل صرافی های دیگه کارشناسان فارکس ترید رو انجام دادن و سود حاصل از سرمایه گذاریم به حساب تجاری آمد و نشست شرکت ایمیل زد که میتوانید برداشت کنید به صورت ارزهای بیت کوین .اتریوم و چندتا ارز دیگر دستور برداشت زدم ولی شرکت ایمیل داد که شما بایستی 2124دلار کمسیون حق برداشت را واریز کنید تا بتوانید سود حاصل از سرمایه مستقیم به آدرس کیف پول شخص شما واریز شود.با مدیر عامل شرکت پیام دادم گفتم کارشناسان شما در زمان ثبت نام و ایجاد حساب و واریز توضیحات دادن ولی توضیح ندادن که زمان برداشت بایستی حق کمسیون پرداخت کنید.مدیر عامل جواب داد حق شما محفوظ است تا زمان واریز کمسیون به مدت یک هفته در غیر اینصورت ضرر خواهی کرد.و حق برداشت سرمایه اولیه خودم را هم نمیدهن .سودش رو نمی‌خوام.باز هم جواب داد شرکت امن است و مطمن ولی حق برداشت نداری .باز هم پیام دادم گفتم از حق سود حساب کمسیون کم کنید مابقی رو پرداخت کنید قبول نمیکنن.
    دوستان و آشنایان اگر کسی در این رابطه اطلاعات داره کمک کنه .البته اینم بگم که مدیر عاملش گفت کمسیون رو پرداخت کن سود حسابت مستقیم برداشت کن .به مدیر گفتم تمام سرمایه رو واریز کردم یه یک دلاری ندارم قبول نمیکنه .از شانس هم بیکار و ندارم کمسیون رو پرداخت کنم .دوستان کمک کنید چه کار کنم

    • سلام مهدی جان دقیقا من هم مشکل شما را دارم یک ریال هم ندارم حالا نمیدانم چیکار کنم تورو خدا یکی کمکم کنه پولو قرض گرفتم

    • سلام دوست عزیز مشکل شما مثل مشکل من هستش پول شما از دست رفته هستش حتی به اصل پولت نمیرسی مبادا واسه اصل پول بخوای پول واریز کنی. هر مقدار پول واریز بکنی پولت از دستت میره این شرکتهای خارجی خیلی خیلی قابل اعتماد نیستن مخصوصا اگه انگلیسی باشن. منم بخاطر ازادساری 3000دلار بصورت کم کم پول واریز میکردم انها وعده میدادن حسابت امن است اما دروغ میگفتن حالا جز لعن و نفرین هیچ کاری نمیتوانم بکنم

    • به هیچ وجه نباید برای دریافت پول اصلیت و سودش پول واریز کنی آنها کلاهبردار هستند متاسفانه نه پولتو میتونی برداشت کنی و نه سودشو

    • سلام متاسفانه مورد کلاهبرداری قرار گرقتی یک ریال دیگه واریز نکن مطمئن باش این پول رو که واریز کنی درخواست یه پول دیگه میکنن وگرنه اگه قانونی بود راحت از حسابت کم میکردن

  • سلام استاداین غرامت جنگ عراق وایران فابل وصول هست فرزندشهید میتونه ازعراق خسارت مستقیم مطالبه کنه چون طبق قطعنامه بایدغرامت جنگی پرداخت کنه

    • شما خودتون دریافت کردین یا کسی رو می‌شناسین که دریافت کرده باشه؟؟؟ اگه میدونید ممنون میشم راه اقدام رو بفرمایین

    • سلام جناب میشه راهنمایی بفرمایین چطور و از کجا میشه اقدام به دریافت غرامت جنگ ایران و عراق کرد؟ایا کسی این رای و این غرامت را دریافت کرده؟

  • سلام من تو یه شرکت خارجی 2635دلار سرمایه گذاری کردم و سود خوبی کردم ولی نمیذارن برداشت سود کنم میگن باید 4هزار دلار دیگه برای نگهداری سپرده انجام بدید تا بتونید سود خود رو برداشت کنیم من پول ندارم دیگه حالا چه طریقی میتونم شکایت کنم الان پیاما رو خوندیم چند نفری هستن شببع به من اگه میشه شماره هاتون بفرستید تا باهم یه کار انجام بدیم 09385992871قادری

  • سلام من مشکلاتی در انترنت با ارایه دهنده خدمات اینترنتی یعنی گوگل دارم و می‌خواهم طرح شکایت کنم و برای چند برنامه بازی نیست برای یه کسب کار و کلی پول است که گوگل با مدارک موجود من عمدا در اختیار سارقان گذاشته و جالب اینجاست حسابهای بدون مجوز را که برای من است بازیابی نمی‌کرد ولی یه دزد آن را بازیابی و از آن بدون تایید مجوز استفاده میکند من به قوانین و خط میشی آگاه هستم فقط نمیدانم چرا گوگل یه وب سایت با هزاران مخاطب را که قبول کرد از آن محافظت کند و ماکروسافت پشتیبانی بعد گوگل را انجام میدهد اما چند سال است فقط برای تایید اطلاعات من نصب میشود و بعد وارد کردن اطلاعات از طرف من به شخصی در دیگر اجاره داده میشود و کلی پول مجازی برای خود از دستگاه من با کیف پول برداشت شد در صورتی که مجوز برداشت محتوا بخاطر این سرقت اطا شده بود و بعد بازیابی کلی پول مجازی همه ر از سرقت کردن و در مواقع حساس حساب امیل گوگل از کار می افتند لطفاً راهنمایی کنید من حقم از آن سارق پس بگیرم متشکرم

  • من آژانس هواپیمایی داشتم که فعلا بخاطر کرونا هنوز راه اندازی مجدد نکردم حدود۱۱سال پیش قبل حوادث جنگی درکشور سوریه مبلغ ۷۰/۰۰۰دلاردیپوزیت به هتلی داده وقرار داد همکاری امضا کردم شرایط اصطراری پیش آمد مجبوربه ترک کشور سوریه شدیم از طریق وزارت خارجه پیگیری کردم اوائل خواستند وقرار شد در نشستی راههای پرداخت بدهکاری را مشخص کنند که جنگ در سوریه شدت گرفت ونتونستیم برویم الان طرف میگه باید مسافر میاوردی وبه شرایط فورس ماژور اهمیتی نمیده این درحالی است که همان وقت هم کتبا اعلام کردیم قرارداد بدلیل شرایط جنگی کم لم یکن است وزارت خارجه هم پیگیری زیاد کرده و میگه در سوریه شکایت تنظیم کنم که این برای من امکان پذیر نیست چون برای منه طلب کار هیچ امنیتی نیست لطفا راهنمایی کنید

  • با سلام 3ماه پیش به یک ایرانی مستقر در یونان 3000یورو دادم تا برایم پاسپورت شباهتی اماده کنه و من با ان به یکی از کشورها ی اتحادیه اروپا برم اما از دوماه پیش به این ور دیگر جوابی نمیدهد و گویا در انجا بخاطر جرایمش دستگیر شده من چطور میتونم ازش شکایت کنم اسناد پرداختی موجوده و خانواده و بستگانش را هم میشناسم لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر زمانی

  • سلام من میخواهم شکایت کمپانی بایوژن امریگا را داشته باشم اینجانب داروی به قیمت ۱۵۵هزار دلار از این کمپانی خریدم برای درمان بچه ام ولی بچه که خوب نشد فوت هم نمود.ساسگزارم

  • با سلام و خسته نباشید، من از طریق توئیتر با یک زن آمریکایی آشنا شدم و مبلغ 153000دلار که در ارز دیجیتال داشتم از من کلاهبرداری کرد اکنون قصد شکایت دارم و تنها مدارک من شماره تماس او و پیام های ما و عکس های او در تلگرام و توئیتر است آیا میتوانم حقم رو بگیرم

  • باسلام فرزند شهید هستم و میخواهم از کشور عراق جهت گرفتن غرامت پدر و عمویم که شهید شدن شکایت کن خواهش میکنم راهنماییم کنید با تشکر

  • سلام آیا می توان بابت خسارت جنگ در خصوص بمباران غیر نظامی از کشور عراق شکایت کرد

  • سلام چرا ما مردیم ایران باید آنقدر بدبخت باشیم که یه سری مسولین بی لیاقت بیان برای ما حکم رانی کنن اینترنت هارو قطع کردن تمام برنامه هارو فیلتر کردن بازی هارو فیلتر کردن ریدم توی این مذهبی که انقدر بی ارضع بی لیاقت هستن که نمی‌تونن اینترنتهارو وصل کنن برنامه ها وبازی هارو از فیلتر در بیارن خاک توسرشون

  • سلام
    من یوسف خزایی هستم که حدود ۷۰۰ تا برگ سند که برای حمایت خودم و اقوامم بود (بعد به فلاکت و بدبختی افتادن به خاطر خطوط مترو که برند جهانی شود و امنیت کشورم شود)
    از ما به بهانه شفاف سازی و رسیدگی به جنایات صورت گرفت علیه ما که فقط خودم در جریان هستم . سرقت کردند
    الان هم یک سیستم پزشکی با باز و بسته نگه داشتن رگ هایم و معده ام توان و نیروی مرا گرفته و اجازه هیچ کاری بعد ۴۰ سال عذاب به من نمیدهد تا کار کنم و برای آینده ام در آمدی داشته باشم
    هر شخصی ادعای در رابطه با حامی و قیوم و وکیل بودن داشت و……. دروغ است

  • سلام
    من یوسف خزایی هستم که حدود ۷۰۰ تا برگ سند که برای حمایت خودم و اقوامم بود (بعد به فلاکت و بدبختی افتادن به خاطر خطوط مترو که برند جهانی شود و امنیت کشورم شود)
    از ما به بهانه شفاف سازی و رسیدگی به جنایات صورت گرفت علیه ما که فقط خودم در جریان هستم . سرقت کردند
    الان هم یک سیستم پزشکی با باز و بسته نگه داشتن رگ هایم و معده ام توان و نیروی مرا گرفته و اجازه هیچ کاری بعد ۴۰ سال عذاب به من نمیدهد تا کار کنم و برای آینده ام در آمدی داشته باشم
    هر شخصی ادعای در رابطه با حامی و قیوم و وکیل بودن داشت و……. دروغ است
    به جای کمک کردن به ما صبح ها با درد خماری شدید که با فلزیاب ها به ما میدهند
    از خواب بیدار میشویم تا مواد مصرف کنیم
    من رضایت به هیچ کاری قبل از دریافت حق وحقوقم و اسنادم و خودروهایم به هیچ شخصی ندادم

  • من یوسف خزایی صدا میشنوم که حق و حقوقت را به جای سیستم حافظه و توانت پرداخت شده
    من همین الان میخواهم این قطع شود
    هر آسیبی بزند مهم نیست حتی اگر جسم بی جان ولی زنده باشم مهم نیست
    فقط الان قطع شود
    اگر به من آسیب نمیزنند و واقعیت را میگوند

  • چند بار قبلن این نیرو های که به بدنم اتصال دارد را قطع کردند سرحال و پرانرژی میشدم واز اعتیاد خوشم نمی آمد یک بار دیگر همه را قطع کردند که زیبا ترین لحظه زندگی ام بود لوازم برقی صدا نداشتند همین که احساس کردند از اعتیاد اطرافم خواستم فرار کنم دوباره نیروهای که جانم را میگیرد و بی حال میشدم را متصل کردند

  • چند بار قبلن این نیرو های که به بدنم اتصال دارد را قطع کردند سرحال و پرانرژی میشدم واز اعتیاد خوشم نمی آمد یک بار دیگر همه را قطع کردند که زیبا ترین لحظه زندگی ام بود لوازم برقی صدا نداشتند همین که احساس کردند از اعتیاد اطرافم خواستم فرار کنم دوباره نیروهای که جانم را میگیرد و بی حال میشدم را متصل کردند
    از کودکی این اتصال ها به بدنم وجود داشت
    که بعد اینکه فهمیدم به من فکر میدهند افرادی که صدایم را میشندیدند اتصالات را قطع کردند. خودرو سازی پورشه بود که حقم را خورد که از خدایان دروغ گو میخواهم خار شوند . بعد مدتی دوباره سراغم آمدند که هر اشخاصی هستند خار شوند
    الان به بهانه ها ودلایلی که در مغزم گنجاندند میخواهند گذشته را طور دیگری جلوه دهند تا حقم را ندهند و عده ای را به جان ما انداختند که تا آخر عمر به ما ظلم کنند
    اگر حضورن ثابت کردند حق با آنها است ……

  • اگر اسنادم را نمیدهند که هیچ نوع شرطی نداشت مرا به کودکی برگردانند و عمر ما را پس بدهند

  • هر چه گفته باشید مهم این است صدای که میشنوم چقدر اعتبار دارد یا مهم و اهمیت دارد که صفر درصد است از نظر من

  • بسمه تعالی
    شکایت ازکی شکایت ازچی بایدتواین مملکت فقط دورخودت بچرخی،۶قطعه عکس ازمن درشرکت کاکس که مثلانماینده سفارت ایتالیااست گرفته شد،بپول ایران بالای ۳۰۰هزارتومن اخذشد.این یک نمونه بی نظمی وبی انضباطی دردرون یک جامعه باصطلاح قانونمنداست.ازمسولین بی عرضه تقاضای تماشادارم.
    مهران خرم پور

  • پیروپرونده سازی سوری ابوالقاسم مجلسی فرزندغلامه مجلسی وغفت حق مرادی طی تبانی باافسران اطلاعات جنایی تهران امیرعلی گودرزی وامان قاسمی بااعمال نفوذنزددکترعلیرضابهشتی بازپرس دوم ن۳۴باواردکردن اتهامات معاونت درسرقت مسلحانه خودرووتوهین به نوامیس باغث بازداشت بلاتکلیف ازدوم مهرنودنه الاهفت تیرچهارصدکه درشکایت غلیه آنهاازطریق حفاظت وریاست دادسرای تهران اصلارسیدگی نکردند

  • سلام فرزند شهید هستم و میخواهم در رابطه با گرفتن غرامت جنگ عراق و ایران شکایت کنم و اگه لازم باشه وکیل بگیرم ببخشید راهنمایی میکنید

  • سلام. سال 1390 به فردی که دو ملیتی هست مبلغ 25000 یورو در تهران امانت دادم و این پول برگردانده نشد. ایران شکایت کردم و حکم غیابی گرفتم. متهم با سفر به ایران تفهیم اتهام شد و چون این حکم غیابی بود ممنوع الخروجی و حکم برداشته شد و یک زمان دادگاه زدن که متهم به سرعت از کشور خارج شد. در زمان دادگاه حضور نداشت و حکم قطعی شد. حالا سفر به ایران نمیکنه. میتوان این حکم را به کشور هلند انتقال بدیم و اینجا پیگیری کنیم؟

  • سلام تقریباً دوماه پیش شرکتی به نامHoldigstoneltd در اینستاگرام آنقدر پیام داد که بیا سرمایه گذاری کن دوتا طرح داریم طرح نقره ای ۲۰۰تتر بذار هفته ۱۴درصد سود میدیم یه طرح دیگه هم داریم ۳۰۰۰۰ دلار بذار چقدر سود و خدمات شامل اقامت و حقوق کلی خدمات گفت بنده واس امتحان ۲۰۰دلار به صورت ارز تتر ریختم هفته اول سود داد بعد چقدر اسرار میکردن که ۳۰۰۰۰هزار دلار بذار که روزی ۵درصد بدیم و اقامت بهت بدیم و کلی مزایا من قبول نمیکردم بعد دیدم اون ۲۰۰دلارم رو پیچوندن کلاً من را بلاک کردن نمیدونم حالا چیکار کنم

  • با درود بر اثر توطئه همسرم سابق به کشور هلند رفته وندانسته تقاضایی پناهندگی داده به علت زبان بلد نبود بعد همسرم سابق من بدون گرفتن طلاق در همان ماه اول با یک نفر دیگر به ایران بازگشت و وقتی که من می خواسته ام ترک پناهنگی کنم و با توجه به داشتن ویزای کانادا آن دولت با زیر فشار قردادن من مدت 3سال و 4 ماه با توجه به در خواست های من از طریق ایمیل و حتی گرفتن بلیط بر گشت توسط سازمان i.o.m مانع خروج من و فرزندم از هلند شده با توجه به شکایتی که در جهت نق حقوق پناهدگی در دادگاه های هلند کرده دادگاه دولت هلند سازمان I.N.D را به مبلغ 15 هزار یورو جریمه کرده است که مدارک آن موجود است . بعد از 34 ماه سرگردانی در کمپ ها به ما جواب مثبت پناهندگی داده اند که 4 ماه بعد به دلیل در خطر بودن جان به سفارت جمهوری اسلامی پناه برده و آنان کمک کرده اند به ایران بر گردم آیا من می توانم از دولت هلند شکایت کرده و در خواست غرامت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *