وکیل تخلفات ساختمانی تهران

تهران استان بسیار بزرگی است که جمعیت زیادی دارد و در واقع از پرجمعیت ترین استان های کشور به شمار می رود. ساخت و ساز در این استان بزرگ و پر جمعیت بسیار بیشتر از قبل شده است و با افزایش جمعیت تعداد ساختمان هایی که ساخته می شود رو به افزایش می باشد. ساختمان هایی که در تهران بنا می گردند می بایست طبق برخی اصول طراحی و ساخته شوند تا از نظر قانونی اشکالی نداشته باشند. ساختمانی که با اصول قانونی ساخته نشده باشد دارای خلاف قانونی بوده و افراد می توانند از سازنده و مالک آن شکایت نمایند. برای شکایت فرد می تواند از یک وکیل تخلفات ساختمانی تهران کمک بگیرد تا پرونده زودتر به نتیجه برسد. وکیل تخلفات ساختمانی تهران می تواند به فرد در به دست آوردن نتیجه مطلوب از شکایت خود کمک نمایدو دلیل اصلی استفاده از وکیل تخلفات ساختمانی تهران نیز همین مورد می باشد.  در ادامه این‌مقاله قصد داریم در خصوص مواردی مثل وکیل تخلفات ساختمانی تهران یا وکیل متخصص امور شهرداری تهران، شکایت از شهرداری، وکیل ملکی تهران و موارد از این قبیل توضیحات مفصلی را در اختیارتان قرار دهیم،با ما همراه باشید.

تخلفات ساختمانی به چه معناست؟

همانطور که می دانید تمامی سازندگان ملک و ساختمان در تهران قبل از هرکاری می بایست برای اخذ پروانه ساختمانی اقدام ‌نمایند. هرگاه  سازندگان بتوانند برای ساختمان مورد نظر خود پروانه و جواز بگیرند به این معناست که تمامی موارد کمیسیون ماده صد شهرداری را رعایت نموده اند. اگر بخواهیم مفهوم تخلفات ساختمانی را به طور ساده تر برایتان توضیح دهیم می بایست بگوییم تخلفات ساختمانی به معنای رعایت نکردن قوانین ساخت و طراحی ساختمان می باشد که در این صورت نه تنها برای آن ساختمان پروانه و جواز صادر نمی شود بلکه امکان دارد شهرداری  حکم تخریب آن را نیز صادر نماید. تخلفات ساختمانی انواع و اقسام مختلفی دارند،  برای مثال اگر فردی عقب نشینی ساختمان خود را نسبت به جاده روبروی آن رعایت نکرده باشد مرتکب تخلف ساختمانی شده است و یا اگر فردی در زمینی که مجوز ساخت بیش از سه طبقه را ندارد تعداد واحد های بیشتری را بنا کرده باشد تخلف ساختمانی صورت گرفته است. در تهران نیز تخلفات ساختمانی بسیار زیاد می باشند. بهترین را برای مقابله با افرادی که مرتکب این جرم می شوند استفاده از وکیل تخلفات ساختمانی تهران می باشد. وکیل تخلفات ساختمانی تهران می تواند در این خصوص بسیار به فرد شاکی کمک نماید.

 

بهترین وکیل ساختمان تهران

وکیل تخلفات ساختمانی کیست؟

وکیل تخلفات ساختمانی تهران کسی است که در این حوزه تحصیل نموده  و اطلاعات  کاملی دارد. وکیل تخلفات ساختمانی بسیار به فرد کمک می کند و با استفاده از دانش خود باعث به نتیجه رسیدن پرونده می شود. گاهی تخلفات ساختمانی مختص ضرر سازنده و شهرداری نمی شود و همسایه ها نیز دچار برخی ضرر و زیان ها می شوند که در این صورت اقدام به شکایت از فرد سازنده و صاحب ملک دارای تخلف ساختمانی می نمایند.

برای مثال ممکن است سازنده برای ساختمان پارکینگ نساخته باشد که در صورت ارتکاب این‌تخلف ساکنین‌واحد های آن‌ساختمان می توانند از سازنده شکایت نمایند. حال در اینجا بهتر است افراد حتما از یک وکیل تخلفات ساختمانی تهران و یا همان وکیل دادگستری ساختمان  در تهران کمک بگیرند.

مزایای استفاده از وکیل تخلفات ساختمانی

همانطور که در بالا گفته شد وکیل تخلفات ساختمانی در تهران می تواند بسیار به فرد شاکی کمک نماید و در واقع می توان گفت اگر فرد از بهترین وکیل شهرداری تهران کمک بگیرد می تواند از مزایای بسیار زیادی بهره مند شود. این مزایا به شرح زیر می باشند:

  • حضور یافتن درشهرداری و دادگاه

وکیل تخلفات ساختمانی به جای فرد در دادگاه حضور می یابد و اگر فرد دارای شغل باشد  نیاز نیست که به خاطر حضور در دادگاه و شهرداری از رفتن به سرکار خودداری کند.

  • رعایت مصلحت موکل در پرونده تخلفات ساختمانی

وکیل در زمینه تخلفات ساختمانی راه های صحیح حل پرونده را پیش روی موکل خود قرار می دهد و مصلحت موکل را در نظر می گیرد.

  • تسریع روند برسی پرونده تخلفات ساختمانی

وکیل تخلفات ساختمانی تمام سعی خود را می کند تا روند رسیدگی به پرونده تخلفات ساختمانی را سریعتر کند.

  • تنظیم لایحه

وکیل برای فرد لایحه ای را در خصوص خلاف ارتکابی در ساخت‌ساختمان تنظیم می کند و به شهرداری می فرستد تا در آنجا برسی شود و حکمی در خصوص آن ساختمان صادر شود.

  • جلوگیری از آسیب به منافع موکل

از دیگر مزیت های استفاده از وکیل تخلفات ساختمانی جلوگیری از آسیب به منافع موکل می باشد و وکیل تا حد امکان سعی می کند پرونده را به گونه ای جلو ببرد که به منافع موکل آسیبی وارد نگردد.

 

حق الزحمه وکیل ساختمان تهران

حق الوکاله وکیل تخلفات ساختمانی در تهران

اکثر افراد تصور می کنند‌ که اگر از یک‌ وکیل تخلفات ساختمانی کمک‌ بگیرند با وجود تمام مزیت هایی که دارد هزینه زیادی را برایشان در برخواهد گرفت و به همین خاطر از گرفتن وکیل امتناع می کنند.

در این باره باید بگوییم‌ کمک گرفتن از وکیل تخلفات ساختمانی در تهران هزینه چندانی ندارد و با توجه به مزیت هایی که وکیل ارائه می کند این هزینه بسیار ناچیز خواهد بود. هر وکیل ممکن است در خصوص پرونده های تخلف ساختمانی هزینه ای متفاوت را اخذ کند.برای کمک گرفتن از وکلای با تجربه و کاردان به سایت عدل و حق مراجعه کنید.

سوالات متدوال

  • وکیل تخلف ساختمانی چه کسی است؟

وکیل تخلف ساختمانی کسی است که در حوزه تخلفات ساختمانی و جرائم آنها تحصیل نموده و اطلاعات کاملی دارد.

  • حق الوکاله وکیل تحلفات ساختمانی چقدر است؟

این هزینه ممکن است برای هر وکیل متفاوت باشد اما نسبت به خدماتی که ارائه می شود بسیار ناچیز خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه می توانید به سایت عدل و حق مراجعه نمایید و از خدمات ارزشمند این سایت بهره مند گردید. از خدمات سایت معتبر عدل و حق می توان به ارائه انواع مشاوره های حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. شما عزیزان می توانید با رجوع نمودن‌به این سایت معتبر از وکلای کاردان کمک‌بگیرید و روند برسی و به نتیجه رسیدن‌پرونده های حقوقی خود را بسیار سریع تر کنید.

 

4.6/5 - (325 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *