شماره مشاوره حقوقی

شماره مشاوره حقوقی

یکی از بهترین راه های حل و فصل مسائل حقوقی مراجعه به شماره مشاوره حقوقی تا به این ترتیب یک وکیل شما را راهنمایی کند. در برخی از پرونده های حقوقی نیازی به وکالت دادن به وکیل نیست و شما می توانید با یک مشاوره حقوقی از نحوه رسیدگی به پرونده مورد نظر آگاهی یابید. و گاهی تنها با داشتن شماره مشاور حقوقی خیلی از سوالاتتان را می توانید در محل خود رفع کنید.

در برخی شرایط نیز ممکن است افراد بودجه کافی برای گرفتن وکیل را نداشته باشند که در این مورد نیز بهره گیری از مشاوره حقوقی بهترین پیشنهاد است.

مشاوره حقوقی در حوزه های مختلفی انجام می شود البته موضوع بسیار مهم آن است که وکیل پایه یک دادگستری که در موضوع مطرح شده تخصص و تجربه کافی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن موکلان و افراد را یاری دهد.

مشاوره حقوقی حوزه بسیار گسترده ای از مسائل و موضوعات را در بر می گیرد که دسترسی به شماره مشاوره حقوقی مجرب آگاهی افراد را نسبت به مسائل پیش آمده بالا خواهد برد.

وکیل
نیاز به گرفتن مشاوره از یک وکیل مجرب دارید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید

 

انواع مشاوره حقوقی

انواع مشاوره حقوقی

مشاوره قراردادها :

در صورتی که به دنبال انعقاد قراردادی هستید می توانید از مشاوره حقوقی بهره بگیرید. وکلای مجرب این توانایی را دارند تا نقاط حساس و مشکل زا در قرار دادها را تشخیص دهند و نسبت به رفع و رجوع آن ها اقدام کنند.

در صورتی که قرارداد از حساسیت زیادی برخوردار است باید اقدام به گرفتن وکیل کنید تا در تنظیم قرارداد شما را یاری دهد.

مشاوره ثبت شرکت های تجاری:

در خصوص تاسیس و مدیریت شرکت های تجاری بسیاری از قوانین داخلی و بین المللی وجود دارد که ناآگاهی از این موارد صدماتی جبران ناپذیر به افراد و حرفه آنان وارد می کند، از این رو به افرادی که در شرف تاسیس شرکت تجاری هستند یا در حال حاضر دارای شرکت هستند حتما با شماره مشاوره حقوقی تماس بگیرند و در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کنند.

تجار و افراد فعال در امور اقتصادی می توانند با مراجعه به وکلا و مشاوران حقوقی در امور مربوط به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، ثبت علامت و برند تجاری، اخذ کد اقتصادی و … مشورت کنند.

مشاوره خانواده:

مشاوره حقوقی خانواده از جمله موارد بحث برانگیز و متداول است که بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. مسائل حقوقی خانواده آنچنان اهمیت دارند که عمده مشکلات حقوقی را به خود اختصاص داده اند. افرادی که با این طیف از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است با موضوعات مختلفی از جمله مهریه، نفقه، حق حضانت فرزندان، عسر و حرج، طلاق توافقی، طلاق از سوی یکی از زوجین و … مواجه شوند.

مراجعه به مشاوره حقوقی در این دست از مسائل امری ضروری است تا به اطلاع از قوانین موجود بتوانید بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. داشتن شماره مشاوره حقوقی به شما کمک می کند تا با برقراری یک ارتباط به جواب سوالاتتان دست یابید.

مشاوره کلاهبرداری رایانه ای:

با ظهور اینترنت و دنیای مجازی وقوع جرائم رایانه ای امری اجتناب ناپذیر است. اگر چه تا حد امکان حفظ امنیت در دنیای مجازی از وقوع این دست مشکلات جلوگیری می کند اما در برخی مواقع نمی توان از وقوع آن ها جلوگیری کرد.

در صورتی که با کلاهبرداری رایانه ای مواجه شدید با در دست داشتن مدارک و مستندات موجود می توانید به مشاوره حقوقی مراجعه کنید و در جهت باز پس گیری حقوق خود اقدام کنید.

مشاوره ملکی:

 در حوزه املاک ممکن است پیچیدگی های مختلفی رخ دهد که حضور یک حقوقدان را ضروری می کند. برخی از قوانین و مسائل حقوقی به طور معمول برای عامه مردم به سختی قابل فهم است و از این رو ممکن است متضرر شوند.

از این رو لازم است در صورت برخورد با مشکلی خاص در حوزه املاک و یا پیش از انعقاد قرارداد با یک مشاور حقوقی با تجربه در این حوزه مشاوره کنید تا از خسارات جبران ناپذیر احتمالی جلوگیری کنید.

مشاوره حقوقی کیفری :

حقوق کیفری شامل جرائمی است که مجازات در پی دارد و از این رو نسبت به دیگر پرونده ها از حساسیت بیشتری برخوردار است. این جرائم شامل قتل، دزدی، ضرب و جرح و … می شود.

موارد ذکر شده تنها برخی از موضوعاتی است که می توانید با مراجعه به مشاوران حقوقی از تجربه و تخصص آنان در حل مسائل بهره بگیرید.

با توجه به مسائلی که ذکر شد مراجعه به مشاوره حقوقی حتی درباره مشکلات بسیار جزئی تا حد زیادی می تواند از وقوع مشکلات جدی تر جلوگیری کند و وقت و هزینه ی بیشتری را ذخیره کند.

از طرفی درگیری با مسائل حقوقی در روحیه شما تاثیری منفی به جا خواهد گذاشت که زندگی عادی شما را تحت شعاع قرار خواهد داد. در این مواقع دسترسی به شماره مشاوره حقوقی و مشورت با وی اعتماد و اطمینان در شما ایجاد خواهد کرد.

تیم حقوقی عدل و حق با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه مشاوره حقوقی در تمام موارد حقوقی می باشد تا از این راه گامی در جهت ایجاد عدل و حق بردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *