درباره ما

مشاوره حقوقی از ضروریات زندگی هر فرد است. اما یافتن وکیل پایه یک دادگستری که بتوان به او اعتماد کرد و از دانش و تجربه اش برای حل مشکلات حقوقی بهره برد، کار آسانی نیست.

مجموعه تخصصی و حقوقی عدل و حق با تیمی از وکلای پایه یک دادگستری مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به شما عزیزان در تمامی زمینه‌های حقوقی است.

چرا عدل و حق و وکیل پایه یک دادگستری آن را انتخاب کنید؟

  •  تجربه: وکیل پایه یک دادگستری در عدل و حق، دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌های مختلف حقوقی بوده و پرونده های خود در زمینه های متعدد را با موفقیت به اتمام رسانده اند.
  • تعهد و صداقت: در عدل و حق به تعهدات در قبال موکلان پایبند بوده و با صداقت کامل، وظایف خود را انجام می‌دهند.
  • تخصص در تمامی زمینه‌های حقوقی: وکلیل پایه یک دادگستری در عدل و حق در تمامی زمینه‌های حقوقی، از جمله دعاوی حقوقی و کیفری، امور ثبتی و ملکی، دعاوی خانواده، امور قراردادها و … را قبول پرونده می کنند.
  • قبول وکالت در کلیه مراجع قضایی: وکلای عدل و حق، در تمامی مراجع قضایی، اعم از دادگستری، دیوان عدالت اداری و… قبول پرونده دارند.
  • هزینه‌های منصفانه:در عدل و حق تلاش می‌شود تا با ارائه خدمات با هزینه‌ای منصفانه، امکان دسترسی به خدمات حقوقی برای همه افراد فراهم شود.
  • امکان مشاوره غیرحضوری: شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا وب سایت، از خدمات مشاوره غیرحضوری وکلای پایه کی دادگستری عدل و حق بهره‌مند شوید.

خدمات عدل و حق:

عدل و حق، حامی حقوق شما

با سپردن پرونده حقوقی خود به وکلای مجرب مجموعه عدل و حق، خیال خود را از بابت احقاق حقوق خود آسوده کنید.

وکیل زمین شهری
15+
سال تجربه

عدل و حق به صورت آنلاین و تلفنی نیز به رفع مشکلات شما می پردازد

 تنها کافی ست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و مسئله خود را با متخصصان در میان بگذارید.

مشاوره های آن ها مشکلات شمارا حل خواهد نمود.