دفتر وکالت در تهران

دفتر وکالت در تهران

در شرایط کنونی زندگی های مدرن، روابط پیچیدگی هایی پیدا کرده است که به راحتی گذشته قابل حل و فصل کردن نیست. گاهی اتفاقاتی رخ می دهد و ما را بر این می دارد تا برای بهبود شرایط زندگی از افراد متخصص کمک بگیریم. امور حقوقی هم از این دست مواردی است که با مراجعه به دفتر وکالت در تهران می توان به بهترین شکل آن را مدیریت کرد.

دفتر وکالت در تهران

برای پیگیری امور حقوقی خود می توانید به یکی از معتبرترین و باسابقه ترین دفاتر وکالت در تهران مراجعه کنید که دارای دپارتمان حقوقی، کیفری، املاک و خانواده است و وکالت قضایی و غیر قضایی اشخاص را به عهده می گیرد. دفاتر وکالت به طور معمول در حیطه های مختلفی مانند خانوادگی، کیفری، حقوقی و ملکی فعالیت دارند و به افراد در مشکلات و درگیریهای مختلف مشاوره حقوقی می دهند.

در دفتر وکالت در تهران معمولا وکالت در دو نوع وکالت مقید و وکالت مطلق صورت می گیرد. در وکالت از نوع مطلق، پیگیری کلیه امور موکل به وکیل محول می شود. این امور شامل مواردی مانند امور مالی و اداری فرد همچون خرید و فروش و یا پرداخت هزینه خانواده است که البته در این قبیل موارد وکیل نیازی به اجازه موکل ندارد.

در وکالت مقید برای اموری که وکیل پیگیری می کند حد و حدودی مشخص می شود و وکیل تنها در همان حیطه مانند خرید و فروش ماشین یا خانه فعالیت می کند. بر اساس ماده 663 قانون مدنی وکیل نمی تواند در امور حقوقی محول شده فراتر از وظایف خود و حدود وکالت عملی انجام دهد. حدود وکالت در دو دسته وکالت قضایی و غیر قضایی قرار می گیرد. در وکالت قضایی وکیل تنها در حیطه دادگاهی امور موکل خود را به عهده می گیرد اما در وکالت غیر قضایی وکیل و یا هر شخص دیگر می تواند وکالت انجام امور حقوقی و اداری شخص دیگر را به عهده بگیرد.

دفتر وکالت در تهران

دفتر وکالت در تهران به سه گونه عادی، رسمی و شفاهی وکالت اشخاص را به عهده می گیرد. پیش از اینکه وکالت خود را به افراد متخصص بسپارید می توانید از مشاوره های حقوقی بهره مند شوید.

تیم حرفه ای ما در دفتر وکالت در تهران متشکل از تعداد زیادی وکیل پایه یک دادگستری است که در یک زمینه مشخص فعالیت می کنند واین به نفع موکل است. افرادی که با مشکلات حقوقی روبرو هستند می توانند از دو یا چند وکیل با تجربه و با سابقه مشاوره بگیرند و در راستای طرح دعوی و یا دفاع از دعاوی مطروحه همفکری و مشورت بگیرند و بهترین راهکار را دریافت کنند.

دفتر وکالت در تهران

در زمان پذیرش وکالت، قراردادی رسمی بین موکل و وکیل متخصص بسته می شود و پرونده با پیگیری دو نفر از وکلای کار آزموده در آن زمینه مشخص انجام می شود. یکی از مزایای سپردن پرونده های حقوقی به گروه وکلای متخصص ما این است که جهت تسریع پیگیری پرونده در کنار وکلای جوان و مستعد از وکلای حرفه ای و بازنشسته بهره گرفته می شود که نتیجه رضایت بخش تری برای موکل به همراه خواهد داشت. در راستای پشتیبانی در پرونده های خاص دو وکیل به صورت همزمان تا رسیدن به حق واقعی موکل همواره تلاش می کنند و این از اهداف موسسه ماست.

این دفتر وکالت در تهران یک مرکز مشاوره حقوقی معتبر است که با ارائه مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین از طریق سایت بهترین خدمات را برای بالا بردن سطح آگاهی حقوقی افراد جامعه انجام می دهد.

دفتر وکالت در تهران

مزایای مراجعه به دفتر وکالت در تهران

مزیت مراجعه به دفتر وکالت در تهران برای امور حقوقی این می تواند باشد که در وهله اول آگاهی کلی نسبت به امور حقوقی خانوادگی، املاک، کیفری و …پیدا می کنید و وکالت قضایی و غیر قضایی را به عهده افراد کار بلد و متخصص می سپارید.

در این دفتر وکالت در تهران مشاوره و وکالت به انتخاب شما انجام می شود؛ در صورتی که تمایل داشته باشید امور حقوقی خود را از راه دور مدیریت کنید، وکلا به صورت آنلاین یا تلفنی پاسخگوی شما خواهند بود. ممکن است موضوعی که شما را درگیر خود کرده است دعاوی خانوادگی مانند طلاق توافقی، اجرت المثل، حضانت فرزندان، نفقه، مهریه، موضوعات زناشویی و… و یا پرونده های حقوقی مربوط به انحصار وراثت، مطالبه وجه چک، تغییر اسم در شناسنامه و … باشد به هر حال وکلای ما در هر نوع زمینه حقوقی تبحر کافی دارند و با شما به بهترین نحو همکاری می کنند.

حتی در موارد حقوقی پیچیده تری مانند جعل اسناد، قتل، کلاهبرداری و سرقت، رابطه نامشروع، شهادت کذب و… وکلای دایره کیفری و حقوقی با تشکیل کمیسیونهایی بهترین راهکار را پیدا می کنند.

دفتر وکالت در تهران

طلاق توافقی در شرایط ویژه

در شرایطی که با وجود شیوع بیماری کرونا به وجود آمده است زوجین برای پیگیری امور طلاق به مشکلاتی بر می خورند. در چنین مواردی می توانند به دفتر وکالت در تهران مراجعه کنند و وکالت امور طلاق توافقی را به وکیل تخصصی بسپارند تا این امر ظرف مدت کوتاهی پیگیری و اجرا شود.

با وجود وسعت زیاد شهر تهران و شلوغی، آلودگی و ترافیک اگر قرار باشد ساکنان هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های پیشرفته و مدرن امروزی که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است خیلی از امور را می توان از منزل پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. دریافت خدمات حقوقی هم از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت در تهران که علاوه بر خدمات حضوری به صورت آنلاین و تلفنی فعال است جایی برای نگرانی وجود ندارد.

ارتباط موثر با وکیل از طریق دفتر وکالت در تهران خواه به صورت حضوری باشد و یا  تلفنی و آنلاین به شما کمک می کند بهترین وکیل و مشاور حقوقی در تهران را بیابید و با مشورت بهترین واکنش ممکن را برای حل مشکلات انجام دهید.

 

این دفتر وکالت در تهران همیشه آماده ارائه خدمات توسط وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقاست و می توانید با ثبت درخواست مشاوره با وکیل راه ارتباطی را مشخص کنید. موفقیت پرونده های حقوقی شما و دریافت نتیجه مورد نظر دقیقا مشروط بر این است که چه راهکاری برای پیگیری آن پیدا می کنید. انتخاب بهترین دفتر وکالت در تهران که از وکلای حقوقی و داوری با تجربه بهره برده است بهترین تصمیم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *