وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

بسیاری از ما به خوبی می دانیم که دعاوی حقوقی می توانند زندگی ما را از هر جنبه ای درگیر خود نماید و دغدغه های زیادی به وجود بیاورد. از طرفی عدم تخصص و تجربه کافی در پرونده های حقوقی و علی الخصوص ملکی موجب می شود که در هر پرونده ای سر درگمی زیادی برای ما به وجود بیاید که به همین علت است که ما به وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی نیاز خواهیم داشت تا اولا :

  • از این سردرگمی نجات پیدا کنید و با انجام مشاوره ملکی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در پرونده خود دست پیدا کنید.
  • به کمک یک وکیل ملکی به خوبی پرونده را در مسیر درست آن قرار دهید و در مورد طی کردن بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب شما مطمئن خواهید بود.

برای انجام مشاوره و گرفتن یک وکیل ملکی خوب می توانید به سادگی از طریق این صفحه اقدام کنید و به کمک موسسه حقوقی عدل و حق وکیل متخصص در این زمینه را پیدا کنید. با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

بدون شک در مورد وکیل دادگستری دعاوی ملکی سوالات زیادی در ذهن شما به وجود آمده است که ما سعی می کنیم در ادامه به بسیاری از این سوالات پاسخ دهیم و ابهامات شما را تا حدود زیادی در این خصوص از بین ببریم. از پرسیدن سایر سوال های خود غافل نمانید و در قسمت کامنت می توانید از موسسه حقوقی عدل و حق سوالات خود را در مورد وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی بپرسید 

منظور از دعاوی ملکی چیست ؟

دعوا یک مفهوم حقوقی در آیین های دادرسی کیفری و مدنی حقوق ما می باشند که به طور ساده به این شکل مطرح می شوند :

هرگاه به موجب یک یک دادخواست یا یک شکوائیه در مراجع قضایی درخواست برای رسیدگی قانونی به یک موضوع شود یک دعوا شکل گرفته است که از اصحاب آن ها با نام خواهان یا شاکی و خوانده یاد می شود.

وقتی در مورد دعوای ملکی در حقوق حرف می زنیم به هیچ عنوان اختلاف نظر مد نظر ما نیست بلکه تقابل دو طرف در دادگاه و درخواست از دادگاه برای حل این مشکل است. پس دعاوی ملکی نیز به طرح یک مشکل ملکی در محاکم قضایی گفته می شود.

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

آیا وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی ملکی اجباری است ؟

خیر. به موجب قانون ما اصحاب دعوا این حق را دارند که وکیل داشته باشند و به هیچ عنوان نداشتن وکیل در طرح دعوا و رسیدگی قضایی آن تاثیری ندارد. اما چیزی که داشتن یک وکیل در این زمینه را حائز اهمیت می کند پیچیده بودن دعاوی ملکی می باشد. این دعاوی از دو ویژگی مهم برخوردار می باشند :

  1. از ارزش مالی بسیار زیادی برخوردار می باشند.
  2. می توانند مدت زمان زیادی به طول بیانجامند.

این دو ویژگی باعث می شود که در زمینه این پرونده ها کمترین ریسک صورت بگیرد و مطمئن ترین روش برای حل آن در نظر گرفته شود. به همین علت شکی نداشته باشید که اگر بدون وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی در این روند شرکت داشته باشید ریسک بزرگی انجام داده اید و امکان خسارت غیر قابل جبران در آن بسیار زیاد می باشد.

وکیل دادگستری دعاوی ملکی کیست ؟

وقتی از وکیل پایه یک دادگستری حرف میزنیم یعنی افرادی که پروانه وکالت دارا می باشند و مجوز وکالت در مراجع قضایی را دارند. البته این وکلا با دریافت این پروانه اجازه فعالیت در هر حوزه ای را دارند. اما وکیلی که شما باید انتخاب کنید وکیلی است که حوزه تخصصی فعالیت او ملکی می باشد و در این زمینه تجربه کسب کرده است.

چنین وکیلی است که می تواند با تکیه برا تجربه چندین ساله در جوزه ملکی بهترین راه را برای پرونده و پیروزی شما انتخاب کند.

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

حوزه تخصصی دعاوی ملکی چیست ؟

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی در هر حوزه ای که مربوط به ملک و املاک می باشد می تواند فعالیت کند. اما این حوزه ها از نظر ماهیت به سه قسمت تقسیم می شود :

دعاوی ملکی حقوقی

  • دعاوی سرقفلی
  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • تخلیه ملک و خلع ید
  • دعاوی غصب
  • دعاوی مربوط به اثبات مالکیت و …

دعاوی ملکی کیفری

  • انتقال و فروش ملک غیر
  • کلاهبرداری ملکی
  • جعل اسناد
  • خیانت در امانت

دعاوی ملکی ثبتی

  • دریافت سند رسمی
  • ثبت مالکیت ملک
  • حل مشکلات ثبتی ملک برای خرید و فروش
  • مشخص کردن حدود ملک و املاک
  • و…

و کاملا مشخص که هر کدام از این موارد به قدری مهم است که بدون یک وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی احتمال شکست در آن ها بالاست و شکست در آن ها موجب خسارات مالی غیر قابل جبرانی می باشد.

آیا وکیل ملکی تضمینی است ؟

برای پاسخ به این سوال انجام مشاوره ملکی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یعنی هر چقدر هم که به یک وکیل حرفه ای و متخصص در این زمینه مراجعه کنید پیش از مطالعه پرونده شما و برسی وضعیت آن مطمئنا نمی توان در مورد تضمینی بودن آن اظهار نظر کرد. با این وجود شک نداشته باشید که یک وکیل خوب دادگستری برای دعاوی ملکی بهتر از هر کس دیگری می داند چگونه پرونده شما را به وضعیت تضمینی بودن نزدیک کند.

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

هزینه وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی در تهران چقدر است ؟

در آخر نمی توانیم از اهمیت هزینه وکیل دادگستری دعاوی ملکی غافل بمانیم. چرا که یک پرونده مالی می تواند دغدغه های مالی زیادی برای ما ایجاد کند و هزینه وکیل این دغدغه مالی را چند برابر می کند. اما در مورد هزینه وکیل پایه یک دادگستری دعاوی مالی چند مورد بدون شک تاثیر گذار است که این به این شرح می باشد :

  • ارزش مالی پرونده
  • وکیل منتخب شما
  • حوزه پرونده
  • درجه سختی آن
  • خواسته های مورد مطالبه شما.

اما فراموش نکنید که وکیل شما اگر موفق به دریافت حکم به نفع شما شود در ادامه می تواند تمامی هزینه های وکیل را نیز دریافت کند پس سعی کنید که در انتخاب وکیل با دقت عمل کنید و کمتر به موارد مالی فکر کنید.

تا اینجای این مطلب سعی کردیم تا به سوالات متدوال در خصوص وکیل پایه یک دادگستری برای دعاوی ملکی پاسخ دهیم. چنانچه درگیری یافتن بهترین وکیل در این زمینه را دارید موسسه حقوقی عدل و حق همان موسسه ای است که می توانید در این زمینه به آن اعتماد کنید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی در تهران

مشاوره ملکی :۵۷۹۱ ۲۸۰ ۰۹۱۲

موسسه حقوقی عدل و حق با سال های تجربه تخصصی در خصوص پرونده های ملکی می تواند این امکان را برای شما میسر کرده است که از یک طریق یک موسسه معتبر و قابل اعتماد حقوقی با خیالی راحت پرونده های مالی-ملکی خود را پیگیری کنید. برای تماس با موسسه حقوقی عدل و حق و انجام مشاوره حقوقی ملکی می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید و سپس در صورت تمایل به اخذ وکیل متخصص در این زمینه بپردازید.

 

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی را چگونه پیدا کنیم ؟

با ما برای پیدا کردن بهترین وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی همراه باشید.

هزینه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی چقدر می باشد ؟

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی معمولا هزینه کمی دارد و به سادگی می توانید آن را انجام دهید.

چگونه با بهترین وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی تماس بگیریم ؟

از طریق این صفحه تماس با بهترین وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی در تهران میسر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *